Media News
robert makłowicz

Robert Makłowicz w kampanii MultiSport

Robert Makłowicz został ambasadorem marki MultiSport. Najnowsza kampania wystartowała 28 maja wraz z ponownym otwarciem klubów fitness i siłowni w Polsce. Krytyk kulinarny w spocie reklamowym zachęca do aktywności fizycznej. Przekonuje, że powrót do sportu po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa może być łatwy i przyjemny.

MultiSport przygotował kampanię reklamową pod hasłem „Gotuj się do sportu”. Robert Makłowicz słowami „No i… odmrożone!” zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce. Jak twierdzą twórcy nowej kampanii, działania będą bazować na analogiach dwóch światów – kulinariów i sportu.

Kreacje z Robertem Makłowiczem pojawią się w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz w Internecie. Co więcej, marka przygotowała spoty radiowe, w których zaprezentowane zostaną proste przepisy na powrót do aktywności fizycznej z kartą MultiSport. Będą to m.in. przepis na nóżki maczane w basenie, karczek okładany na ringu czy boczuś skręcany na ławeczce.

Nowa kampania marki MultiSport

Przygotowano także konkurs „Letnia gra” MultiSportu. Głównym celem zabawy jest chęć Polaków do podejmowania regularnej aktywności fizycznej w okresie letnim. Tegoroczna grywalizacja to 9 tygodni z 9 różnymi dyscyplinami sportowymi. Będą to wyzwania takie jak m.in. treningi w obiektach sportowych czy quizy wiedzy. W tym roku punkty przyznane zostaną także w nowych kategoriach. Wspierają one różnorodność podejmowanej aktywności i nawiązują do sportowych trendów, które pojawiły się w okresie pandemii.

Jedyne, co smakuje po odmrożeniu to… BRANŻA FITNESS! Gotujcie się z nami do sportu – dziś otwarcie obiektów sportowych! ​- zapowiada marka MultiSport na Instagramie.

Głównym celem najnowszej kampanii marki MultiSport jest przede wszystkim aktywizacja mieszkańców Polski oraz przekonanie ich, że każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie rodzaj ćwiczeń czy dyscyplinę sportową. MultiSport planuje kontynuację działań edukacyjnych w zakresie pozytywnej roli regularnej aktywności w naszym życiu.

Jak wynika z badania „MultiSport Index Pandemia”, brak dostępu do infrastruktury sportowej stał się przyczyną ograniczenia częstotliwości treningów przez 43 procent aktywnych fizycznie Polaków. Wśród nich 74 procent odczuło negatywny wpływ tej zmiany na samopoczucie, zaś 65 procent na zdrowie i 61 procent na sylwetkę.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/lewandowscy-zalozyli-wspolna-marke/

O autorze

Podobne artykuł

1 Komentarz

  1. Mariusz 4 lipca, 2021 w 11:39 am

    Pan Robert jest teraz naprawdę popularny, co jest nietuzinkową sytuacją, bo przecież w mediach jest już bardzo długo. Ja też bardzo go lubię, jednak teraz powoli się 'przejada’, bo jest dosłownie wszędzie. Mimo to, jego programy, teraz w serwisie youtube oglądam z dużą przyjemnością 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *