Media News
ikea decathlon

IKEA i Decathlon we wspólnej kampanii

IKEA i Decathlon wymieniają się hasłami reklamowymi. Wspólna akcja obu marek, z powodu pandemii koronawirusa i kolejnego już lockdownu, ma zachęcić ludzi do aktywności fizycznej w domu.

Kampania reklamowa zaczęła się od billboardów na warszawskim Targówku, w pobliżu sąsiadujących ze sobą sklepów. Obie firmy rozpoczęły na nich bezpośredni dialog. Marki motywowały się nawzajem, ale także swoich klientów do podjęcia sportowej aktywności w domu oraz do do odpowiedniego zadbania o przechowywanie sprzętów do tego potrzebnych.

Marki kontynuowały dialog w mediach społecznościowych. Na czas trwania tej akcji marki zamieniają się swoimi hasłami. Decathlon wita w lepszym domu, a IKEA sprawdza się w sporcie.

IKEA Decathlon
fot. Google

Obie marki chcą podkreślić cel swojej współpracy, czyli pokazanie, że w odpowiednio urządzonym domu można wygodnie i łatwo uprawiać sport.

W ten sposób marki jeszcze mocniej podkreślają cel swojej współpracy – pokazanie, że w odpowiednio urządzonym domu można wygodnie uprawiać sport. Wspólną kampanię obu marek prowadzą agencje Przestrzeń – wiodąca agencja reklamowa marki Decathlon, oraz agencja VMLY&R – wiodąca agencja reklamowa IKEA Polska. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają Wavemaker oraz MullenLowe Warsaw.

Kampanie reklamową przygotowały wspólnie agencje Przestrzeń, czyli wiodąca agencja reklamowa marki Decathlon oraz VMLY&R Poland – wiodąca agencja reklamowa IKEA. A za zakup i planowanie mediów odpowiadają Wavemaker oraz MullenLowe Warsaw.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/biedronka-oferuje-vouchery-posiadaczom-karty-moja-biedronka/

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *