Media News
Pepco

Pepco wprowadza możliwość zakupów online

Pepco niedługo rozpocznie sprzedaż internetową. Wynika to z sytuacji związanej z pandemią koronawirusa. Firma chce dostosować się do nowych warunków sprzedaży.

Do tej pory na stronie internetowej Pepco można było tylko obejrzeć produkty, które są obecnie dostępne w sklepie i sprawdzić, w którym punkcie można je znaleźć.

Pepco chce dostosować się do klientów w dobie powszechnej cyfryzacji. Firma już od jakiegoś czasu wdraża rozwiązania, które umożliwią sieci budowę projektu sprzedaży w internecie.

W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco Europe, powiedział:

Na e-commerce zarabiają wszyscy poza firmami handlowymi, a my chcemy stworzyć taki model, w którym będziemy na e-sprzedaży zarabiać. Nie chodzi tylko o to, żeby zaistnieć w Internecie, ale by miało to rzeczywisty sens biznesowy.

Pepco
fot. Google

Prowadzimy w ostatnich miesiącach intensywne badania nad możliwościami budowy projektu sprzedaży w internecie, bo zdajemy sobie sprawę ze zmian jakie zachodzą w zachowaniach klientów, a także rosnącego znaczenia cyfryzacji. Wielu potencjalnych partnerów pyta o możliwość wprowadzenia na swoją platformę produktów Pepco – dodał.

Zakupy w Pepco przez Internet

Jak wiadomo, w czasach pandemii koronawirusa zakupy stacjonarne mogą być nieco trudne. Galerie handlowe były zamknięte przez dłuższy czas. Dlatego też wiele sklepów umożliwia swoim klientom sprzedaż produktów przez Internet. To bardzo popularna opcja w czasach pandemii. Ludzie chętnie z niej korzystają.

Wiele sklepów sieci Pepco znajduje się w galeriach handlowych, które przez długi czas były zamknięte. Firma nie mogła wówczas zarabiać. Dlatego też firma chce udostępnić swoim klientom możliwość zakupów online.

Marka chce przetestować nowy format sklepu. Nie będzie to jednak tradycyjny e-commerce. Dyrektor operacyjny Pepco Europe twierdzi, że taki typ sprzedaży nie pozwala markom na duże zyski. Celem sklepów ma być wprowadzenie e-sprzedaży. Powinno to ułatwić kontakt z klientami oraz pomnożyć zyski. Firma także chce wprowadzić aplikację, która ułatwi zakupy.

Zakupy
fot. Pixabay

Cały czas rozwijamy tą stronę naszej firmy, pracujemy nad aplikacją, a nasza komunikacja digitalowa przechodzi zmiany i szybko się rozwija – zaznaczył Stańko. 

Pepco wprowadza nowe zmiany nie tylko ze względu na lockdown, ale również chce dostosować się do postępującej cyfryzacji. Nie wiadomo jednak kiedy firma udostępni sprzedaż online.

Pepco to europejska sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych. Firma powstała pod koniec 1999 roku w Polsce, jako oddział brytyjskiego Brown&Jackson. Sklep na początku nosił nazwę £-stretcher. W 2004 roku spółkę przejęła firma Pepkor. Wówczas zmieniono logo oraz nazwę sklepu na Pepco. Do 2012 roku sieć otworzyła 400 sklepów w Polsce. W 2013 firma wkroczyła na dwa nowe rynki – Czechy i Słowację. A w 2015 roku dołączyły firma pojawiła się także w Rumunii i na Węgrzech. W czerwcu 2018 roku Pepco liczyło 1390 sklepów w 9 krajach Europy.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/internet/dawid-podsiadlo-radek-kotarski-nowy-wspolny-podcast/

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *