4F wprowadza pierwszą kolekcję z Robertem Lewandowskim
— 15 marca, 2021Firma 4F zaprezentowała pierwszą kolekcję z Robertem Lewandowskim. W środę 10 marca kolekcja 4F x RL9 trafiła do przedsprzedaży. Oficjalna premiera na stronie internetowej i w sklepach stacjonarnych odbędzie się 17 marca.
Na początku stycznia Robert Lewandowski został ambasadorem polskiej marki sportowej. Piłkarz podzielił się tą informacją w mediach społecznościowych. Poinformował także swoich fanów o pojawieniu się nowej kolekcji. Na zdjęciach pozuje m.in. w szarym t-shircie i bluzie.
– Z dumą ogłaszam, że moja nowa kolekcja, którą stworzyłem wspólnie z 4F jest już dostępna w 4F APP. Sprawdźcie to! – napisał Robert Lewandowski.
Premiera nowej kolekcji z Robertem Lewandowskim
Kolekcja marki we współpracy z piłkarzem składa się z 38 elementów, m.in. z bluz, spodni, szortów, t-shirtów i czapek z daszkiem. Produkty dostępne są w stonowanych kolorach takich jak czarny, szary czy beżowy.
W ubraniach zastosowano hybrydę odzieży sportstyle i technologii funkcyjnych, które zapewniają doskonały komfort noszenia w każdej sytuacji. Producent zapewnia, że produkty zawierają oddychającą organiczną bawełnę, szybkoschnące materiał, a także antybakteryjne wykończenie. Są to cechy typowe dla sportowych ubrań.
– Od początku naszej działalności wspieramy sport. Lata ciężkiej pracy i zbierania doświadczeń pozwoliły 4F na zdobycie pozycji, w której do naszej drużyny dołączył najlepszy piłkarz na świecie – Robert Lewandowski – powiedział Igor Klaja, prezes OTCF, właściciela marki 4F.
Dzięki rozszerzonej rzeczywistości (AR), użytkownicy aplikacji mogą zobaczyć produkty z kolekcji, podchodząc do Roberta Lewandowskiego na wyciągnięcie ręki. Możne je również zobaczyć na skanie 3D sylwetki piłkarza.
Robert Lewandowski obecnie występuje w wielu reklamach. Jest ambasadorem m.in. marki Huawei i napojów Oshee. Od sierpnia 2020 roku reklamuje również T-Mobile Polska.
Grupa OTCF, (właściciel marki odzieżowo-sportowej 4F), tworzy zespół ambasadorów działających pod hasłem „We make a team”. Ambasadorami marki są m.in. siatkarz Wilfredo Leon i tenisista Łukasz Kubot.
Dodaj komentarz