Moja witryna
  • Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?
    w: Reklama  | 

    Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?

    Wejście na niemiecki rynek online to szansa na rozwój, ale też spore wyzwanie. Niemiecki konsument różni się od polskiego – jest bardziej wymagający, ostrożniejszy i wrażliwy na jakość komunikacji. Aby kampanie Google Ads i Meta przynosiły realne efekty, trzeba uwzględnić lokalną specyfikę, kulturę oraz obowiązujące przepisy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie planować i…

  • Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców
    w: Technologie  | 

    Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców

    Wybór pierwszego telefonu dla dziecka to ważny krok, który może mieć wpływ na jego rozwój, bezpieczeństwo, a także sposób, w jaki będzie korzystać z technologii w przyszłości. Oto pięć kluczowych wskazówek dla rodziców, jak wybrać pierwszy smartfon dla dziecka, opartych na zaletach modelu Galaxy A56. Znajdź równowagę między rozrywką a edukacją Wybierając telefon dla dziecka,…

eurosport

Eurosport w Playerze. Co czeka widzów?

Od 24 czerwca użytkownicy Playera mają dostęp do jeszcze większej oferty relacji sportowych. TVN Grupa Discovery poszerzyła ofertę Playera o sportowe wydarzenia transmitowane przez Eurosport. W ramach nowych pakietów w Playerze użytkownicy będą mogli śledzić relacje z kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz nawet kilkadziesiąt dodatkowych live streamów, zyskując także dostęp do biblioteki VOD…

Czytaj dalej...
  • mediamarkt

    MediaMarkt zaprasza na zakupy z psem

    W ramach akcji „Witamy Psy” MediaMarkt zaprasza czworonogów do swoich sklepów. Będzie tam czekać na nich miska z wodą. Zaczęły się upały, dlatego nie wolno zostawiać psów w samochodach. Pozostawione w pełnym słońcu auto szybko się nagrzewa. Temperatura w takim pojeździe może sięgnąć nawet powyżej 50 stopni Celsjusza. To duże zagrożenie, zarówno dla życia ludzi,…

    Czytaj dalej...
  • justyna steczkowska

    Justyna Steczkowska zastąpi Edytę Górniak w „The Voice of Poland”

    Justyna Steczkowska zasiądzie w jury 12. edycji „The Voice of Poland”. Piosenkarka zastąpi Edytę Górniak. Steczkowska była już trenerką w drugiej, czwartej i piątej edycji programu. Justyna Steczkowska ostatni raz w show pojawiła się w 2015 roku. Edyta Górniak niedawno zrezygnowała z udziału w programie. W „The Voice of Poland” nie pojawi się także Michał…

    Czytaj dalej...
  • Czym jest strategia PR dla przedsiębiorstwa

    Czym jest strategia PR i jak może się przydać przedsiębiorstwu?

    Sukces przedsiębiorstwa nie jest możliwy, jeśli firma i jej produkty lub usługi nie zaistnieją w świadomości potencjalnych odbiorców. Budowanie marki, nawiązywanie kontaktów z otoczeniem zewnętrznym, śledzenie poczynań konkurencji, to kroki, które musi podjąć każde przedsiębiorstwo myślące o rozwoju organizacji w długoterminowej perspektywie. By działania te były skuteczne i przyniosły zamierzone efekty, warto szukać wsparcia u…

    Czytaj dalej...
  • wyborcza

    „Bez LGBT+ nie ma Polski” – wystartowała nowa kampania społeczna

    19 czerwca rozpoczęła się kampania społeczna zainicjowana przez media Agory. Dotyczy ona sytuacji osób LGBT+ w Polsce. Kampanię zrealizowały takie media jak Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą” i Tok FM. W akcji bierze udział również stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza i pomysłodawca – agencja MullenLowe Warsaw. Idea kreatywna kampanii i główny przekaz opierają się na „wykluczeniu” liter: L, G,…

    Czytaj dalej...
  • Receptura

    Serial „Receptura” jesienią w TVN

    Jesienią na antenie TVN zadebiutuje nowy serial „Receptura”. W połowie maja w Warszawie rozpoczęły się prace nad nową produkcją TVN Grupa Discovery. To sześcioodcinkowy serial, który rozgrywa się równocześnie w okresie międzywojennym oraz w czasach dzisiejszych. Serial powstaje we współpracy z firmą E. Wedel. Widzowie będą śledzić w niej równolegle losy dwóch bohaterek – jednej…

    Czytaj dalej...
  • zywiec meskie granie

    Żywiec Męskie Granie 2021 powraca po rocznej przerwie

    Trasa Żywiec Męskie Granie powraca po rocznej przerwie. W 2020 roku z powodu pandemii koronawirusa koncerty nie mogły się odbyć. W tym roku trasa powraca do czterech polskich miast. Koncerty odbędą się w piątki i soboty. Przedsprzedaż biletów rozpoczęła się 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla zaplanowana jest na 30 czerwca. W tym roku trasa…

    Czytaj dalej...
  • Repablo nowa kolekcja odzieży męskiej

    Repablo przedstawia nową kolekcję odzieży męskiej

    Moda dla mężczyzn Czasy kiedy moda kojarzy się tylko i wyłącznie ze strojami dla pań dawno już za nami. Moda to nie tylko piękne modelki chodzące na wybiegach, długie wieczorowe suknie i temat, którym interesuje się, a przynajmniej powinna interesować się tylko płeć piękna. Moda to teraz codzienność nas wszystkich. Nie ma już nic dziwnego…

    Czytaj dalej...
  • orlen w ruchu

    PKN Orlen otworzył pierwszy sklep „Orlen w Ruchu”

    W środę otwarto pierwszy sklep „Orlen w Ruchu”. Punkt znajduje się w Warszawie. Firma informuje, że jeszcze w tym roku pojawi się ok. 40 takich placówek w całym kraju. Pierwszy „Orlen w Ruchu” znajduje się przy ul. Grójeckiej 26 w Warszawie. Punkt prowadzi sprzedaż detaliczną z asortymentem sklepowo-gastronomicznym. W ciągu najbliższych pięciu lat ma powstać…

    Czytaj dalej...
  • podcast tandem media

    Tandem Media: Co trzeci polski internauta słucha podcastów

    Podcasty w ostatnim czasie stały się bardzo popularnie, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Tandem Media ogłosiło wyniki swojego badania „Słuchacz podcastów w Polsce 2020”. Prawie co trzeci polski internauta słucha regularnie podcastów. W 2020 roku podcasty regularnie włączał już prawie co trzeci internauta. Jak wynika z badania Tandem Media (Grupa Radiowa Agory),…

    Czytaj dalej...