• Najlepszy dystrybutor ploterów? Sprawdź, jak wybrać idealnego dostawcę!
    w: Technologie  | 

    Najlepszy dystrybutor ploterów? Sprawdź, jak wybrać idealnego dostawcę!

    Zakup ploterów to decyzja, która ma realny wpływ na jakość i tempo pracy w drukarni, pracowni reklamowej czy studiu graficznym. Sprzęt tego typu to inwestycja, której efekty odczuwalne są przez wiele lat. Dlatego nie wystarczy skupić się wyłącznie na parametrach technicznych urządzenia. Równie istotny jest wybór odpowiedniego partnera handlowego. Profesjonalny dystrybutor ploterów to sprzedawca z…

  • Jak zoptymalizować wydajność swojego sprzętu biurowego?
    w: Technologie  | 

    Jak zoptymalizować wydajność swojego sprzętu biurowego?

    Dowiedz się, jak zwiększyć efektywność swojego sprzętu biurowego, aby pracować szybciej i bardziej wydajnie dzięki naszym sprawdzonym technikom optymalizacji. Efektywne działanie sprzętu biurowego jest kluczowe dla zapewnienia płynnego funkcjonowania firmy. Niezależnie od tego, czy zarządzasz dużym biurem, czy domowym stanowiskiem pracy, optymalizacja sprzętu może przynieść znaczne korzyści w postaci zwiększenia produktywności i obniżenia kosztów. W…

  • Kobieta ogląda telewizje
    w: Telewizja  | 

    Telewizja od Vectry: klasyczne czy nowoczesne podejście? Porównujemy dwie opcje

    Współczesne możliwości oglądania telewizji znacznie się poszerzyły. Już nie tylko klasyczny odbiornik i pilot w dłoni decydują o tym, co oglądamy. Vectra, jako jeden z liderów rynku usług multimedialnych w Polsce, oferuje dwie główne formy dostępu do treści telewizyjnych: telewizję cyfrową oraz telewizję internetową (TV Smart). W tym artykule przyjrzymy się bliżej obu usługom i wskażemy, która może…

wyborcza

„Bez LGBT+ nie ma Polski” – wystartowała nowa kampania społeczna

19 czerwca rozpoczęła się kampania społeczna zainicjowana przez media Agory. Dotyczy ona sytuacji osób LGBT+ w Polsce. Kampanię zrealizowały takie media jak Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą” i Tok FM. W akcji bierze udział również stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza i pomysłodawca – agencja MullenLowe Warsaw. Idea kreatywna kampanii i główny przekaz opierają się na „wykluczeniu” liter: L, G,…

Czytaj dalej...
  • podcast tandem media

    Tandem Media: Co trzeci polski internauta słucha podcastów

    Podcasty w ostatnim czasie stały się bardzo popularnie, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Tandem Media ogłosiło wyniki swojego badania „Słuchacz podcastów w Polsce 2020”. Prawie co trzeci polski internauta słucha regularnie podcastów. W 2020 roku podcasty regularnie włączał już prawie co trzeci internauta. Jak wynika z badania Tandem Media (Grupa Radiowa Agory),…

    Czytaj dalej...
  • spotify greenroom

    Startuje Spotify Greenroom

    Spotify wystartowała z aplikacją na żywo – Greenroom. Jest już dostępna na iOS i Androida. Platforma Greenroom ma stanowić konkurencję dla aplikacji Clubhouse. Użytkownicy będą mogli prowadzić rozmowy na żywo, m.in. o sporcie, muzyce i kulturze. W marcu Spotify przejęło Betty Labs, twórcę Locker Room, które umożliwiało twórcom nawiązanie kontaktu z fanami. Po kilku miesiącach…

    Czytaj dalej...
  • aleksandra karasińska

    Aleksandra Karasińska redaktor naczelną „Forbes Women”

    Aleksandra Karasińska objęła stanowisko redaktor naczelnej magazynu Forbes Women. Dotychczas była redaktor prowadzącą. Aleksandra Karasińska będzie odpowiedzialna m.in. za politykę redakcyjną magazynu, a także za koordynację i nadzór nad doborem treści pod marką „Forbes Women” do serwisów płatnych. Co więcej, do jej obowiązków będzie należeć: wdrażanie nowych produktów wydawniczych oraz rozwijanie nowych formatów wideo oraz…

    Czytaj dalej...
  • kahoot

    Aplikacja mobilna Kahoot! startuje w Polsce

    Aplikacja mobilna Kahoot! pojawi się w języku polskim. Ułatwi to Polakom korzystanie z platformy. Platforma ta cieszy się ogromnym sukcesem na całym świecie. Platforma edukacyjna dodała do swojej aplikacji obsługę języka polskiego. Od czasu uruchomienia aplikacji skorzystało z niej ok. 5 miliardów użytkowników z 200 krajów. Aplikacja Kahoot! powstała w 2013 roku. Platforma przekształciła się…

    Czytaj dalej...
  • jedynka polskie radio

    Jedynka z najniższą słuchalnością w historii

    Program 1 Polskiego Radia (Jedynka) w okresie od marca do maja 2021 roku zanotował słuchalność na poziomie 4,4 proc. To najsłabszy wynik tej stacji w historii badań radiowych. Jak podaje portal Wirtualnemedia, liderem rynku radiowego w Polsce pozostaje RMF FM. Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z udziałem na poziomie 12,3 proc. Na ostatnim…

    Czytaj dalej...
  • Receptura

    Serial „Receptura” jesienią w TVN

    Jesienią na antenie TVN zadebiutuje nowy serial „Receptura”. W połowie maja w Warszawie rozpoczęły się prace nad nową produkcją TVN Grupa Discovery. To sześcioodcinkowy serial, który rozgrywa się równocześnie w okresie międzywojennym oraz w czasach dzisiejszych. Serial powstaje we współpracy z firmą E. Wedel. Widzowie będą śledzić w niej równolegle losy dwóch bohaterek – jednej…

    Czytaj dalej...
  • wisla krakow ORLEN OIL

    Orlen Oil sponsorem Wisły Kraków

    Spółka ORLEN OIL od sezonu 2021/2022 będzie Sponsorem Strategicznym Wisły Kraków. Logotyp ORLEN OIL wraz z marką olejów motoryzacyjnych PLATINUM zostanie wyeksponowany w centralnej części trykotów meczowych. Logo pojawi się również na bandach reklamowych Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana w Krakowie oraz na materiałach marketingowych klubu. Wisła Kraków do tej pory wywalczyła 13 tytułów mistrza Polski,…

    Czytaj dalej...
  • ina lekiewicz

    Ina Lekiewicz redaktor naczelną „Vogue Polska”

    Ina Lekiewicz została nową redaktor naczelną „Vogue Polska”. Po trzech latach z magazynu odszedł Filip Niedenthal. Ina Lekiewicz to fotografka i dyrektorka kreatywna, która od lat pracuje na rynkach międzynarodowych. Ina od prawie 8 lat mieszka w Londynie. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży. Do jej klientów należą między innymi Erdem, Preen, Gucci, Alexa Chung,…

    Czytaj dalej...
  • kaufland

    Agencja Kalicińscy obsługuje Kaufland

    Agencja Kalicińscy wygrała w przetargu na moderację mediów społecznościowych marki Kaufland. Do zadań agencji należy kompleksowa moderacja i komunikacja kryzysowa. Agencja zajmie się także monitorowaniem wraz z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland. – Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko…

    Czytaj dalej...