TikTok sponsorem UEFA EURO 2020
— 19 lutego, 2021TikTok został oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2020. Przed turniejem UEFA EURO 2020 zostanie uruchomione oficjalne konto na platformie TikTok. Na profilu UEFA dostępne będą ekskluzywne materiały zza kulis, a także aktualne i archiwalne nagrania.
Partnerstwo zapewnia platformie także prawa do sponsorowania transmisji. Gwarantuje to marce ekspozycję wokół programów meczowych UEFA EURO 2020 na żywo we wszystkich europejskich kanałach przekazu.
– Cieszymy się, że możemy powitać TikTok jako partnera UEFA Euro. To firma, która w ciągu ostatniego roku stała się jedną z najgłośniejszych platform rozrywki internetowej. Dlatego nie możemy doczekać się naszej ścisłej współpracy w nadchodzących miesiącach. Zapewni ona fanom na całym świecie wyjątkowe i innowacyjne doświadczenia związane z UEFA Euro, które dadzą im możliwość połączenia oraz dzielenia się swoją pasją wokół jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA.
TikTok oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2020
Platforma będzie współpracować z UEFA, aby wprowadzić innowacyjne rozwiązania. Są to m.in. efekty rozszerzonej rzeczywistości (AR), Hashtag Challenges, TikTok LIVEs i Sounds.
– TikTok dynamicznie rozwija się jako miejsce, w którym ludzie mogą cieszyć się nowym rodzajem piłkarskich doświadczeń. Coraz więcej drużyn, graczy oraz organizacji związanych z piłką nożną obecnych jest na naszej platformie i nawiązuje bezpośredni kontakt z fanami. Cieszymy się, że możemy współpracować z UEFA Euro 2020, jednym z największych wydarzeń sportowych na świecie. Przybliżając ducha i pasję tego turnieju fanom na TikToku. Nasza społeczność uwielbia celebrować sport w kreatywny sposób. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak angażują się w niezapomniane treści, których spodziewamy się w związku z UEFA Euro 2020 – dodał Rich Waterworth, General Manager TikTok w Wielkiej Brytanii i Europie.
Turniej przełożono z 2020 na 2021 rok z powodu pandemii koronawirusa. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej odbędą się w dniach 11 czerwca – 11 lipca 2021 roku w 12 miastach znajdujących się w 11 państwach.
Inni oficjalni sponsorzy turnieju to: Coca-Cola, Heineken, Takeaway.com i Vivo.
TikTok to mobilna aplikacja internetowa. Głównym celem aplikacji jest możliwość wysyłania materiałów wideo o długości do 60 sekund. Została utworzona przez chińskie przedsiębiorstwo ByteDance we wrześniu 2016 roku.
W kwietniu 2020 roku z TikToka korzystało dwa miliardy użytkowników. Była to najczęściej pobierana aplikacja na świecie.
Popularnymi formami materiałów wideo na TikToku są m.in.: lip-sync – twórca tańczy i naśladuje oryginalnego wykonawcę utworu, udając, że śpiewa. A także stand up, czyli krótka scena komediowa, pokaz, tutorial – poradnik czy stream – relacja na żywo.
Dodaj komentarz