Media News
POLSAT PLUS

Polsat i Plus zmieniają logo

Grupa Cyfrowy Polsat postanowiła zmienić logotypy telewizji Polsat i sieci komórkowej Plus. Znika charakterystyczne słońce w logo Polsatu. Nowy branding zaprojektowano tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Nowe logotypy strategicznych i kluczowych marek Plus i Polsat w sposób spójny identyfikują je z Grupą.

Jak zapowiada firma, zielony kolor Plusa reprezentuje innowację rozwój oraz troskę o środowisko, a także lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca – nierozerwalnie związanego z Polsatem. Dzięki temu marki będą w sposób prosty i wyrazisty kojarzyć się z Grupą, jednocześnie zachowując swój indywidulany charakter i przekaz.

Zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory – zapowiada Grupa Cyfrowy Polsat.

Polsat i Plus z nowym logotypem

Zygmunt Solorz zapowiedział, że firma w komunikacji korporacyjnej będzie używać nowej nazwy Grupy – Grupa Polsat Plus.

Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów. Z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej – by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent – powiedział Zygmunt Solorz.

Jak zapowiada firma, zaprezentowane logotypy rozpoczynają ewolucyjne zmiany w portfolio marek Grupy oraz strategii ich komunikacji. Zmiana ta ma charakter stopniowy i rozłożono ją w czasie na kilka etapów.

Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty – powiedział Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/telewizja/rusza-euro-2020-mecze-w-telewizji-polskiej/

źródło: www.grupapolsat.pl

O autorze

Podobne artykuł

5 komentarzy

  1. viki 12 czerwca, 2021 w 11:08 pm

    Jakoś nowocześniej i widać nareszcie że to jedna grupa multimedialna

  2. jaccek p. 13 czerwca, 2021 w 1:33 am

    Fajne. I widać że powiązane firmy

  3. Kinga 18 czerwca, 2021 w 12:54 pm

    Moim zdaniem zmiany na lepsze, w obu przypadkach. Plus w ogóle ma bardzo fajnie wkomponowanego właśnie 'plusa’ w to logo, ciekawy pomysł. Oby więcej takich zmian przy poprawkach logotypów, bo nie zawsze one są na lepsze. Nie jestem znawcą w temacie, ale jako zwykłemu odbiorcy te loga się bardzo podobają i są fajnie powiązane. Swoją drogą polsat i plus miały bardzo długo swoje wcześniejsze loga, tak naprawdę to ja nie kojarzę innych.

  4. Paula 28 czerwca, 2021 w 1:45 pm

    Na naszych oczach kończy się pewna epoka i na pewno jest z tego powodu nieco smutno, ale wszystko się po pewnym czasie zmienia 🙂 nie można stać w miejscu bo to jest wręcz zabójcze. Jeśli chodzi o moje podejście to uważam, że zmiana na duży plus. Widać tu konkretny zamysł, a jednocześnie nowoczesne połączenia, co w moim odczuciu jest bardzo ale to bardzo ważne. Na pewno będę musiała się nieco przyzwyczaić, ale z czasem stanie się to tak naturalne jak obecne loga 🙂

  5. Przemek 1 lipca, 2021 w 9:28 pm

    Masa ludzi ma zawsze problem z rebrandingami znanych marek. Moim zdaniem jednak jest to kwestia przyzwyczajenia się do tego co znamy i trudno zaakceptować kształt nowego logotypu, natomiast za kilka tygodni/miesięcy nikt nie będzie już nawet pamiętał jak wyglądało poprzednie logo. Obecne logo jest bardziej dostosowane do nowoczesnego designu. Fajnie, że stacja Polsat zdecydowała się na taki ruch. Świadczy to o nich, że są gotowi na zmiany i odważne decyzje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *