Tyskie partnerem Kanału Sportowego
— 2 kwietnia, 2021Marka Tyskie nawiązała stałą współpracę z Kanałem Sportowym. Produkt będzie obecny m.in. w programie HejtPark.
Współpraca marki z Kanałem Sportowym wpisuje się w strategię komunikacji związaną z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi oraz platformę „Przejdźmy na TY”.
W kampaniach reklamowych marki Tyskie wzięli udział m.in. Mateusz Boreki i Karol Bielecki, a także polscy kibice. Świętowano przedłużenie współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Tyskie towarzyszyło i będzie towarzyszyć kibicom podczas meczów Reprezentacji Polski w siatkówce i piłce nożnej. Marka współpracuje także ze Stadionem Narodowym.
– Mateusz, Michał, Tomek i Krzysiek wnieśli do Kanału różnorodne doświadczenia od wcześniejszych pracodawców. Mają różne poglądy, temperament czy poczucie humoru, ale mimo tych kontrastów tworzą wyjątkowy projekt. Widzimy tutaj analogię do naszej platformy Przejdźmy na TY. W Kanale Sportowym tak jak w sporcie „Więcej nas łączy niż dzieli”, dlatego bardzo się cieszymy, że Tyskie dołącza do tego przedsięwzięcia – powiedział Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.
Kanał Sportowy to kanał o tematyce sportowej. Jest dostępny na platformie YouTube. Został założony w marcu 2020 roku przez Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego. Kanał obecnie subskrybuje ponad 420 tysięcy osób.
Za obecność marki Tyskie w Kanale Sportowym i działania komunikacyjne odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Czytaj również: https://medianews.com.pl/telewizja/tvp-pokaze-euro-2024-2028-i-mistrzostwa-swiata-2026/
https://medianews.com.pl/telewizja/liga-mistrzow-w-polsacie-trzy-sezony/
fot. www.kp.pl
Dodaj komentarz