• Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców
    w: Technologie  | 

    Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców

    Wybór pierwszego telefonu dla dziecka to ważny krok, który może mieć wpływ na jego rozwój, bezpieczeństwo, a także sposób, w jaki będzie korzystać z technologii w przyszłości. Oto pięć kluczowych wskazówek dla rodziców, jak wybrać pierwszy smartfon dla dziecka, opartych na zaletach modelu Galaxy A56. Znajdź równowagę między rozrywką a edukacją Wybierając telefon dla dziecka,…

  • 5 innowacyjnych funkcji w smartfonie ze sztuczną inteligencją Galaxy S25 Ultra, które musisz poznać
    w: Technologie  | 

    5 innowacyjnych funkcji w smartfonie ze sztuczną inteligencją Galaxy S25 Ultra, które musisz poznać

    Współczesne smartfony są nie tylko urządzeniami do komunikacji, ale także narzędziami, które ułatwiają nam życie na różnych poziomach. Samsung Galaxy S25 Ultra – telefon ze sztuczną inteligencją wprowadza szereg funkcji, które mogą wzbogacić Twoje doświadczenia związane z rozrywką i codziennym użytkowaniem. Oto pięć funkcji, które warto poznać. Ciesz się czystym dźwiękiem Funkcja Audio Eraser* może…

reality-shows

Viaplay wprowadza do swojej oferty reality-shows

Na platformie Viaplay wkrótce pojawią się znane i lubiane reality-shows, w tym hit z „Z kamerą u Kardashianów”. NENT Group nawiązało wieloletnią współpracę z amerykańskim serwisem hayu należącym do NBCUniversal. W ramach współpracy, w Polsce, na Litwie i Łotwie w ofercie platformy pojawią się kultowe produkcje. Oprócz programu o rodzinie Kardashianów, zawitają takie pozycje jak…

Czytaj dalej...
  • kobieta na krańcu świata

    Nowy sezon programu „Kobieta na krańcu świata” w TVN

    Program „Kobieta na krańcu świata” powraca do TVN. Nowy odcinek już w niedzielę 31 października. W nowej serii programu Martyna Wojciechowska odwiedzi m.in. Malawi, Dubaj, Kenię i Rumunię. W pierwszym odcinku Wojciechowska odwiedzi Transylwanię w Rumunii. Tam poznamy Rosalinę, która należy do romskiej społeczności Gaborów. Romowie to naród, który mieszka w większości państw świata, ale…

    Czytaj dalej...
  • ikea

    Ikea rozpoczyna współpracę z Glovo

    Na terenie kilku polskich miast ruszyły testowe dostawy dań z restauracji IKEA. Dostawy obejmują także produkty ze Sklepiku Szwedzkiego dostępne w sklepach stacjonarnych IKEA. Oferta będzie dostępna w kategorii “Jedzenie” w aplikacji Glovo. Na początku z dostaw będą mogli skorzystać mieszkańcy Krakowa, Katowic, Lublina i Poznania w wybranych strefach. W listopadzie zaś z tej opcji…

    Czytaj dalej...
  • świat według kiepskich

    Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” od 27 października

    Od 27 października Polsat będzie emitować nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich”. Odcinki te nagrano jeszcze przed pandemią – z udziałem Dariusza Gnatowskiego i Ryszarda Kotysa. Nowy sezon został nagrany na początku 2020 roku, tuż przed rozpoczęciem się pandemii COVID-19. Dlatego w serialu można będzie zobaczyć jeszcze Ryszarda Kotysa i Dariusza Gnatowskiego. Gnatowski zmarł w…

    Czytaj dalej...
  • tok fm

    TOK FM z nowym podcastem

    Od października radio TOK FM wystartowało z nowym podcastem „Wielka chmura zmian”. Audycja poświęcona jest zmianom w cyfrowym świecie. Gospodarzami są Karol Jurga i Karolina Wasielewska. Audycji można słuchać w każdy czwartek na stronie Tokfm.pl i w aplikacji Tok FM. Gospodarze podcastu rozmawiają z ekspertami, którzy zajmują się technologiami i ich wpływem na naszą rzeczywistość….

    Czytaj dalej...
  • interia.pl

    Interia.pl z nowym wyglądem strony głównej

    W czwartek 21 października odbyła się premiera nowej strony głównej serwisu Interia.pl. Jak podaje Interia, nowa strona jest wygodna, szybka i intuicyjna w obsłudze. Newsy prezentowane są w nowoczesny sposób, a na stronie znajduje się mnóstwo multimedialnych treści z Polski i ze świata. Portal zakomunikował, że nowy wygląd strony głównej odzwierciedla zmiany w polityce wydawniczej Interii,…

    Czytaj dalej...
  • tablica cieni z pianki polietylenowej

    Tablica cieni z pianki polietylenowej. Co to jest i jakie ma zastosowania?

    Zakłady prace co rusz szukają rozwiązań, które usprawnią proces produkcyjny, ograniczą koszty funkcjonowania przy jednoczesnym wzroście zysku oraz przyniosą realne korzyści na wielu płaszczyznach. Tablica cieni jest jednym z nich. Skierowana do dużych przedsiębiorstw, ale również odbiorców detalicznych, narzędzie poprawiające ergonomię pracy, a co za tym idzie i wydajność pracowników. Jak działa? Czym w zasadzie…

    Czytaj dalej...
  • Facebook meta

    Facebook zmienia nazwę firmy na Meta

    Dyrektor generalny Facebooka Mark Zuckerberg poinformował o zmianie nazwy swojej firmy na Meta. Facebook oraz inne aplikacje należące do spółki będą nazywać się tak samo jak do tej pory. O zmianie poinformowano na corocznej konferencji Facebook Connect. Konferencja poświęcona jest m.in. wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, a także nowemu projektowi, czyli „metawersum”. Zuckerberg na konferencji poinformował,…

    Czytaj dalej...
  • MASTERCARD MUSIC

    Mastercard rusza z platformą muzyczną

    Mastercard ruszył w Polsce z platformą muzyczną Mastercard Music. Celem tego projektu jest łączenie ludzi przez muzykę bez względu na różnice i dystans, które ich dzielą. Marka będzie współpracowała z czołowymi polskimi artystami, którzy reprezentują odmienne nurty muzyczne, by wspólnie tworzyć nowe, zaskakujące utwory. Pierwszym duetem połączonym przez markę jest Sobel i sanah. Sobel i sanah to najpopularniejsi…

    Czytaj dalej...
  • New Balance

    Młodzi sportowcy w kampanii marki New Balance

    New Balance stawia na młodzież w najnowszej kampanii. Do grona ambasadorów dołączyli młodzi lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii NB. Z początkiem tego roku marka rozpoczęła współpracę z biegającą na dystansie 1500 m Klaudią Kazimierską oraz 800-metrowcem Krzysztofem Różnickim. Firma realizuje w ten sposób zapowiedzi, które dotyczą rozbudowy…

    Czytaj dalej...