Media News
  • Optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 6 przykładów
    w: Biznes  | 

    Optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 6 przykładów

    Optymalizacja procesów biznesowych to ważny element budowania przewagi konkurencyjnej. Na szczęście nowoczesne technologie – od sztucznej inteligencji, przez chmurę obliczeniową, systemy kontroli dostępu, po Internet Rzeczy – oferują narzędzia, które mogą zrewolucjonizować działanie firm. W tym artykule przyjrzymy się, jak innowacyjne rozwiązania technologiczne pomagają automatyzować, upraszczać i usprawniać codzienne operacje, otwierając nowe możliwości rozwoju. Automatyzacja…

  • Człowiek z torbami na zakupy
    w: Reklama  | 

    Jak wykorzystać SMS marketing na Black Friday?

    Black Friday co roku przyciąga mnóstwo konsumentów polujących na okazje. Marki szukają więc sposobów na skuteczne dotarcie do nich i przyciągnięcie uwagi. W tym pomaga SMS marketing. Przyjrzymy się, jak wykorzystać kampanie SMS do skutecznego promowania marki i oferowanych w czarny piątek produktów. Czym jest SMS marketing? To forma bezpośredniej komunikacji z klientami, która wykorzystuje…

  • Outsourcing IT w Warszawie – trend, który zmienia biznes
    w: Biznes  | 

    Outsourcing IT w Warszawie – trend, który zmienia biznes

    W ostatnich latach coraz więcej warszawskich firm decyduje się na outsourcing IT. Ten rosnący trend nie jest przypadkowy. W dynamicznym środowisku biznesowym stolicy przedsiębiorcy szukają sposobów na optymalizację kosztów i zwiększenie efektywności. Jak outsourcing IT wpływa na funkcjonowanie firm w Warszawie i dlaczego staje się tak popularny? Nowe podejście do zarządzania technologią Tradycyjne modele zarządzania…

wp pilot

WP Pilot rozszerza swoją ofertę o trzy kanały

WP Pilot rozszerza swoją ofertę o trzy kolejne kanały. Do oferty platformy dołączyły nowe kanały: History, History 2 i Crime + Investigation. Na użytkowników serwisu czekają nowe programy o tematyce historycznej, popularnonaukowej i filmowej. Kanały History oraz Crime+Investigation dostępne są w pakietach Podstawowym, Rozszerzonym oraz Rozszerzonym MAXI. Kanał History 2 zaś w pakietach Rozszerzonym i…

Czytaj dalej...
  • pkn orlen

    PKN Orlen z kampanią reklamową na Igrzyska Olimpijskie

    PKN Orlen wystartował z kampanią reklamową na Igrzyska Olimpijskie. Twarzami kampanii „olimpijskiej” są polscy lekkoatleci, m.in. Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic i Piotr Małachowski. W kampanii wystąpią również paraolimpijczycy – Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec. Firma zachęca klientów stacji do kibicowania razem z ORLENEM, proponując Olimpijskie Zestawy w cenie 14,90 zł (dowolny…

    Czytaj dalej...
  • eurosport

    Eurosport w Playerze. Co czeka widzów?

    Od 24 czerwca użytkownicy Playera mają dostęp do jeszcze większej oferty relacji sportowych. TVN Grupa Discovery poszerzyła ofertę Playera o sportowe wydarzenia transmitowane przez Eurosport. W ramach nowych pakietów w Playerze użytkownicy będą mogli śledzić relacje z kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz nawet kilkadziesiąt dodatkowych live streamów, zyskując także dostęp do biblioteki VOD…

    Czytaj dalej...
  • zywiec meskie granie

    Żywiec Męskie Granie 2021 powraca po rocznej przerwie

    Trasa Żywiec Męskie Granie powraca po rocznej przerwie. W 2020 roku z powodu pandemii koronawirusa koncerty nie mogły się odbyć. W tym roku trasa powraca do czterech polskich miast. Koncerty odbędą się w piątki i soboty. Przedsprzedaż biletów rozpoczęła się 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla zaplanowana jest na 30 czerwca. W tym roku trasa…

    Czytaj dalej...
  • Repablo nowa kolekcja odzieży męskiej

    Repablo przedstawia nową kolekcję odzieży męskiej

    Moda dla mężczyzn Czasy kiedy moda kojarzy się tylko i wyłącznie ze strojami dla pań dawno już za nami. Moda to nie tylko piękne modelki chodzące na wybiegach, długie wieczorowe suknie i temat, którym interesuje się, a przynajmniej powinna interesować się tylko płeć piękna. Moda to teraz codzienność nas wszystkich. Nie ma już nic dziwnego…

    Czytaj dalej...
  • orlen w ruchu

    PKN Orlen otworzył pierwszy sklep „Orlen w Ruchu”

    W środę otwarto pierwszy sklep „Orlen w Ruchu”. Punkt znajduje się w Warszawie. Firma informuje, że jeszcze w tym roku pojawi się ok. 40 takich placówek w całym kraju. Pierwszy „Orlen w Ruchu” znajduje się przy ul. Grójeckiej 26 w Warszawie. Punkt prowadzi sprzedaż detaliczną z asortymentem sklepowo-gastronomicznym. W ciągu najbliższych pięciu lat ma powstać…

    Czytaj dalej...
  • tomasz karolak plus

    Tomasz Karolak twarzą platformy Plusa na kartę

    Ruszyła nowa kampania sieci komórkowej Plus na kartę. Twarzą odsłony platformy „Dodajemy wolności Ci” został aktor Tomasz Karolak. Klienci ofert Plus na Kartę mogą na 90 dni dostać 120 GB. Platforma komunikacyjna Plusa na Kartę prezentuje historie „typowej” polskiej rodziny. Rodziny, w której w każdą z ról wciela się jeden aktor. Prezentowane historie są z…

    Czytaj dalej...
  • mediamarkt

    MediaMarkt zaprasza na zakupy z psem

    W ramach akcji „Witamy Psy” MediaMarkt zaprasza czworonogów do swoich sklepów. Będzie tam czekać na nich miska z wodą. Zaczęły się upały, dlatego nie wolno zostawiać psów w samochodach. Pozostawione w pełnym słońcu auto szybko się nagrzewa. Temperatura w takim pojeździe może sięgnąć nawet powyżej 50 stopni Celsjusza. To duże zagrożenie, zarówno dla życia ludzi,…

    Czytaj dalej...
  • justyna steczkowska

    Justyna Steczkowska zastąpi Edytę Górniak w „The Voice of Poland”

    Justyna Steczkowska zasiądzie w jury 12. edycji „The Voice of Poland”. Piosenkarka zastąpi Edytę Górniak. Steczkowska była już trenerką w drugiej, czwartej i piątej edycji programu. Justyna Steczkowska ostatni raz w show pojawiła się w 2015 roku. Edyta Górniak niedawno zrezygnowała z udziału w programie. W „The Voice of Poland” nie pojawi się także Michał…

    Czytaj dalej...
  • Czym jest strategia PR dla przedsiębiorstwa

    Czym jest strategia PR i jak może się przydać przedsiębiorstwu?

    Sukces przedsiębiorstwa nie jest możliwy, jeśli firma i jej produkty lub usługi nie zaistnieją w świadomości potencjalnych odbiorców. Budowanie marki, nawiązywanie kontaktów z otoczeniem zewnętrznym, śledzenie poczynań konkurencji, to kroki, które musi podjąć każde przedsiębiorstwo myślące o rozwoju organizacji w długoterminowej perspektywie. By działania te były skuteczne i przyniosły zamierzone efekty, warto szukać wsparcia u…

    Czytaj dalej...