Media News
  • Optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 6 przykładów
    w: Biznes  | 

    Optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 6 przykładów

    Optymalizacja procesów biznesowych to ważny element budowania przewagi konkurencyjnej. Na szczęście nowoczesne technologie – od sztucznej inteligencji, przez chmurę obliczeniową, systemy kontroli dostępu, po Internet Rzeczy – oferują narzędzia, które mogą zrewolucjonizować działanie firm. W tym artykule przyjrzymy się, jak innowacyjne rozwiązania technologiczne pomagają automatyzować, upraszczać i usprawniać codzienne operacje, otwierając nowe możliwości rozwoju. Automatyzacja…

  • Człowiek z torbami na zakupy
    w: Reklama  | 

    Jak wykorzystać SMS marketing na Black Friday?

    Black Friday co roku przyciąga mnóstwo konsumentów polujących na okazje. Marki szukają więc sposobów na skuteczne dotarcie do nich i przyciągnięcie uwagi. W tym pomaga SMS marketing. Przyjrzymy się, jak wykorzystać kampanie SMS do skutecznego promowania marki i oferowanych w czarny piątek produktów. Czym jest SMS marketing? To forma bezpośredniej komunikacji z klientami, która wykorzystuje…

  • Outsourcing IT w Warszawie – trend, który zmienia biznes
    w: Biznes  | 

    Outsourcing IT w Warszawie – trend, który zmienia biznes

    W ostatnich latach coraz więcej warszawskich firm decyduje się na outsourcing IT. Ten rosnący trend nie jest przypadkowy. W dynamicznym środowisku biznesowym stolicy przedsiębiorcy szukają sposobów na optymalizację kosztów i zwiększenie efektywności. Jak outsourcing IT wpływa na funkcjonowanie firm w Warszawie i dlaczego staje się tak popularny? Nowe podejście do zarządzania technologią Tradycyjne modele zarządzania…

wyborcza

„Bez LGBT+ nie ma Polski” – wystartowała nowa kampania społeczna

19 czerwca rozpoczęła się kampania społeczna zainicjowana przez media Agory. Dotyczy ona sytuacji osób LGBT+ w Polsce. Kampanię zrealizowały takie media jak Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą” i Tok FM. W akcji bierze udział również stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza i pomysłodawca – agencja MullenLowe Warsaw. Idea kreatywna kampanii i główny przekaz opierają się na „wykluczeniu” liter: L, G,…

Czytaj dalej...
  • podcast tandem media

    Tandem Media: Co trzeci polski internauta słucha podcastów

    Podcasty w ostatnim czasie stały się bardzo popularnie, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Tandem Media ogłosiło wyniki swojego badania „Słuchacz podcastów w Polsce 2020”. Prawie co trzeci polski internauta słucha regularnie podcastów. W 2020 roku podcasty regularnie włączał już prawie co trzeci internauta. Jak wynika z badania Tandem Media (Grupa Radiowa Agory),…

    Czytaj dalej...
  • spotify greenroom

    Startuje Spotify Greenroom

    Spotify wystartowała z aplikacją na żywo – Greenroom. Jest już dostępna na iOS i Androida. Platforma Greenroom ma stanowić konkurencję dla aplikacji Clubhouse. Użytkownicy będą mogli prowadzić rozmowy na żywo, m.in. o sporcie, muzyce i kulturze. W marcu Spotify przejęło Betty Labs, twórcę Locker Room, które umożliwiało twórcom nawiązanie kontaktu z fanami. Po kilku miesiącach…

    Czytaj dalej...
  • aleksandra karasińska

    Aleksandra Karasińska redaktor naczelną „Forbes Women”

    Aleksandra Karasińska objęła stanowisko redaktor naczelnej magazynu Forbes Women. Dotychczas była redaktor prowadzącą. Aleksandra Karasińska będzie odpowiedzialna m.in. za politykę redakcyjną magazynu, a także za koordynację i nadzór nad doborem treści pod marką „Forbes Women” do serwisów płatnych. Co więcej, do jej obowiązków będzie należeć: wdrażanie nowych produktów wydawniczych oraz rozwijanie nowych formatów wideo oraz…

    Czytaj dalej...
  • kahoot

    Aplikacja mobilna Kahoot! startuje w Polsce

    Aplikacja mobilna Kahoot! pojawi się w języku polskim. Ułatwi to Polakom korzystanie z platformy. Platforma ta cieszy się ogromnym sukcesem na całym świecie. Platforma edukacyjna dodała do swojej aplikacji obsługę języka polskiego. Od czasu uruchomienia aplikacji skorzystało z niej ok. 5 miliardów użytkowników z 200 krajów. Aplikacja Kahoot! powstała w 2013 roku. Platforma przekształciła się…

    Czytaj dalej...
  • jedynka polskie radio

    Jedynka z najniższą słuchalnością w historii

    Program 1 Polskiego Radia (Jedynka) w okresie od marca do maja 2021 roku zanotował słuchalność na poziomie 4,4 proc. To najsłabszy wynik tej stacji w historii badań radiowych. Jak podaje portal Wirtualnemedia, liderem rynku radiowego w Polsce pozostaje RMF FM. Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z udziałem na poziomie 12,3 proc. Na ostatnim…

    Czytaj dalej...
  • Receptura

    Serial „Receptura” jesienią w TVN

    Jesienią na antenie TVN zadebiutuje nowy serial „Receptura”. W połowie maja w Warszawie rozpoczęły się prace nad nową produkcją TVN Grupa Discovery. To sześcioodcinkowy serial, który rozgrywa się równocześnie w okresie międzywojennym oraz w czasach dzisiejszych. Serial powstaje we współpracy z firmą E. Wedel. Widzowie będą śledzić w niej równolegle losy dwóch bohaterek – jednej…

    Czytaj dalej...
  • wisla krakow ORLEN OIL

    Orlen Oil sponsorem Wisły Kraków

    Spółka ORLEN OIL od sezonu 2021/2022 będzie Sponsorem Strategicznym Wisły Kraków. Logotyp ORLEN OIL wraz z marką olejów motoryzacyjnych PLATINUM zostanie wyeksponowany w centralnej części trykotów meczowych. Logo pojawi się również na bandach reklamowych Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana w Krakowie oraz na materiałach marketingowych klubu. Wisła Kraków do tej pory wywalczyła 13 tytułów mistrza Polski,…

    Czytaj dalej...
  • ina lekiewicz

    Ina Lekiewicz redaktor naczelną „Vogue Polska”

    Ina Lekiewicz została nową redaktor naczelną „Vogue Polska”. Po trzech latach z magazynu odszedł Filip Niedenthal. Ina Lekiewicz to fotografka i dyrektorka kreatywna, która od lat pracuje na rynkach międzynarodowych. Ina od prawie 8 lat mieszka w Londynie. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży. Do jej klientów należą między innymi Erdem, Preen, Gucci, Alexa Chung,…

    Czytaj dalej...
  • kaufland

    Agencja Kalicińscy obsługuje Kaufland

    Agencja Kalicińscy wygrała w przetargu na moderację mediów społecznościowych marki Kaufland. Do zadań agencji należy kompleksowa moderacja i komunikacja kryzysowa. Agencja zajmie się także monitorowaniem wraz z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland. – Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko…

    Czytaj dalej...