• Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców
    w: Technologie  | 

    Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców

    Wybór pierwszego telefonu dla dziecka to ważny krok, który może mieć wpływ na jego rozwój, bezpieczeństwo, a także sposób, w jaki będzie korzystać z technologii w przyszłości. Oto pięć kluczowych wskazówek dla rodziców, jak wybrać pierwszy smartfon dla dziecka, opartych na zaletach modelu Galaxy A56. Znajdź równowagę między rozrywką a edukacją Wybierając telefon dla dziecka,…

  • 5 innowacyjnych funkcji w smartfonie ze sztuczną inteligencją Galaxy S25 Ultra, które musisz poznać
    w: Technologie  | 

    5 innowacyjnych funkcji w smartfonie ze sztuczną inteligencją Galaxy S25 Ultra, które musisz poznać

    Współczesne smartfony są nie tylko urządzeniami do komunikacji, ale także narzędziami, które ułatwiają nam życie na różnych poziomach. Samsung Galaxy S25 Ultra – telefon ze sztuczną inteligencją wprowadza szereg funkcji, które mogą wzbogacić Twoje doświadczenia związane z rozrywką i codziennym użytkowaniem. Oto pięć funkcji, które warto poznać. Ciesz się czystym dźwiękiem Funkcja Audio Eraser* może…

Biedronka

Biedronka otwarta również w niedziele

Biedronka będzie otwarta również w niedziele niehandlowe. Sieć sklepów podpisała umowę z Pocztą Polską, stając się tym samym placówkami pocztowymi. Klienci będą mogli odbierać i nadawać paczki w dyskoncie. Na razie sklepy Biedronka będą otwarte w każdą niedzielę tylko w kilkudziesięciu lokalizacjach. Niektóre sklepy są otwarte w Polsce od dawna, ponieważ działają jako franczyza. Otwarte…

Czytaj dalej...
  • 4f reklama

    4F rusza z kampanią na Igrzyska Olimpijskie

    Marka 4F, należąca do OTCF, ruszyła z kampanią wizerunkową na nadchodzące Igrzyska Olimpijskie w Tokio. 4F jest sponsorem ośmiu reprezentacji. Spoty reklamowe ruszą w TV, digitalu i kinie. Głównym celem działań komunikacyjnych jest budowa wizerunku marki jako partnera wspierającego sportowców w ich walce o medale. A także w przezwyciężaniu codziennych słabości. Reklama opowiada historię o…

    Czytaj dalej...
  • EUROSPORT 4K

    Eurosport na czas Igrzysk Olimpijskich uruchomi kanał w 4K

    Eurosport na czas Igrzysk Olimpijskich uruchomi kanał 4K w Polsce. Na początku pojawi się w dwóch sieciach kablowych. Igrzyska Olimpijskie w Tokio rozpoczną się 23 lipca i potrwają do 8 sierpnia 2021 roku. Eurosport 4K na początku pojawi się w ofercie dwóch sieci kablowych Vectra i INEA. Eurosport posiada pełnię praw do transmisji Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio….

    Czytaj dalej...
  • wiktoria gasiewska

    Wiktoria Gąsiewska reklamuje aplikację Pogoda Interia

    Grupa Interia przygotowała nową aplikację pogodową Pogoda Interia, w której wystąpiła Wiktoria Gąsiewska. Kampania promocyjna aplikacji Pogoda Interia będzie realizowana przez Grupę Polsat Plus. Aplikacja zawiera podstawowe funkcjonalności serwisu takie jak prognoza aktualizowana co 30 min dla 3 milionów miejscowości w Polsce i na świecie. Daje również więcej możliwości i udostępnia zdecydowanie więcej wskaźników. Informuje m.in. o wpływie pogody na…

    Czytaj dalej...
  • youtube shorts

    YouTube Shorts debiutuje w Polsce

    14 lipca w Polsce zadebiutuje YouTube Shorts w wersji beta. Ta funkcja pozwala na tworzenie krótkich filmów, maksymalnie do 60 sekund. Funkcja YouTube Shorts jest obecnie dostępna w 26 krajach. 12 lipca Google wprowadza usługę na całym świecie. YouTube Shorts będzie dostępny już w 100 krajach, w których jest platforma YouTube. Użytkownicy tej funkcji będą…

    Czytaj dalej...
  • joanna lorynowicz

    Joanna Lorynowicz nową redaktor naczelną „Elle”

    Od 19 sierpnia Joanna Lorynowicz będzie nową redaktor naczelną magazynu „Elle”. Lorynowicz od 2017 roku do 2020 roku była zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Vogue Polska”. Współtworzyła koncepcję pisma, a później czuwała nad jego zawartością tekstową. Współpracowała z kluczowymi klientami magazynu z branży mody, urody i zdrowia. Od 2006 roku pracowała w magazynie „Twój Styl”. Najpierw…

    Czytaj dalej...
  • michał wiśniewski

    Michał Wiśniewski jurorem w „Twoja twarz brzmi znajomo”

    Michał Wiśniewski został nowym jurorem w programie muzycznym „Twoja twarz brzmi znajomo”. Zastąpi na tym miejscu aktora Kacpra Kuszewskiego. W 14. edycji programu Michał Wiśniewski zaskoczył swoją obecnością Pawła Górala, gdy ten odgrywał Wiśniewskiego na scenie. Uczestnik wykonywał wówczas utwór „Powiedz” zespołu Ich Troje. Piosenkarz ocenił pozytywnie występ Pawła Górala. Wiśniewski na Instagramie Telewizji Polsat…

    Czytaj dalej...
  • xiaomi iga swiatek

    Iga Świątek w kampanii Xiaomi Mi 11 Lite 5G

    Iga Świątek, ambasadorka marki Xiaomi w Polsce, wystąpiła w najnowszej kampanii tej firmy. Polska tenisistka reklamuje smartfon Xiaomi Mi 11 Lite 5G. 1 lipca ruszyła emisja promocyjnego wideo Mi 11 Lite 5G. Kampania potrwa do końca tego miesiąca. Główną ideą kampanii „W Twoim Stylu” jest to, że własny styl życia jest najważniejszy. Technologia daje użytkownikom…

    Czytaj dalej...
  • dzien dobry wakacje_

    „Dzień Dobry Wakacje” od 2 sierpnia w każdy poranek

    Od 2 sierpnia program „Dzień Dobry Wakacje” będzie emitowany również w dni powszednie. Program poprowadzą znane duety Agnieszka Woźniak – Starak i Ewa Drzyzga, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Dorota Wellman i Marcin Prokop. A także Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik, Filip Chajzer i Małgorzata Ohme. Widzowie będą mogli oglądać program śniadaniowy codziennie. W wakacyjnych…

    Czytaj dalej...
  • Maciej Turchan

    Maciej Turchan nowym PR & marketing managerem Superligi

    Maciej Turchan objąło stanowisko PR & marketing managera w Superlidze. To spółka, która zarządza najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet. Maciej Turchan będzie odpowiadać za całość działań Public Relations spółki. Przede wszystkim za wsparcie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, media relations, współpracę z zespołem digital marketingu, a…

    Czytaj dalej...