Moja witryna
  • Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?
    w: Reklama  | 

    Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?

    Wejście na niemiecki rynek online to szansa na rozwój, ale też spore wyzwanie. Niemiecki konsument różni się od polskiego – jest bardziej wymagający, ostrożniejszy i wrażliwy na jakość komunikacji. Aby kampanie Google Ads i Meta przynosiły realne efekty, trzeba uwzględnić lokalną specyfikę, kulturę oraz obowiązujące przepisy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie planować i…

  • Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców
    w: Technologie  | 

    Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców

    Wybór pierwszego telefonu dla dziecka to ważny krok, który może mieć wpływ na jego rozwój, bezpieczeństwo, a także sposób, w jaki będzie korzystać z technologii w przyszłości. Oto pięć kluczowych wskazówek dla rodziców, jak wybrać pierwszy smartfon dla dziecka, opartych na zaletach modelu Galaxy A56. Znajdź równowagę między rozrywką a edukacją Wybierając telefon dla dziecka,…

POLSAT PLUS

Polsat i Plus zmieniają logo

Grupa Cyfrowy Polsat postanowiła zmienić logotypy telewizji Polsat i sieci komórkowej Plus. Znika charakterystyczne słońce w logo Polsatu. Nowy branding zaprojektowano tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Nowe logotypy strategicznych i kluczowych marek Plus i Polsat w sposób spójny identyfikują je z Grupą. Jak zapowiada firma, zielony kolor Plusa…

Czytaj dalej...
  • TVP Sport

    TVP Sport zmienia oprawę i logo

    Wraz z rozpoczęciem EURO 2020, TVP Sport zaprezentowało nową oprawę i logo. Telewizja Polska przekonuje, że nowe logo wpasowuje się w światowe trendy. Nowe logo jest minimalistyczne i eleganckie, a oprawa dynamiczna i nowoczesna. – Prostota, minimalizm i elegancja linii – w takim duchu TVP przygotowała nowy, specjalnie stworzony na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej logotyp i oprawę…

    Czytaj dalej...
  • michał kempa

    Michał Kempa drugim prowadzącym „Mam talent!”

    Michał Kempa został drugim prowadzącym w programie „Mam talent!”. Będzie współprowadził show razem z Marcinem Prokopem. Michał Kempa w 13. edycji „Mam talent!” zastąpi Szymona Hołownię. Hołownia obecnie zajmuje się działalnością polityczną. – Owszem. Stało się. Potwierdzam. Zarząd spółki Discovery TVN powierzył mi jedno z najważniejszych stanowisk w kraju jakim jest posada współprowadzącego programu „Mam…

    Czytaj dalej...
  • artur orzech

    Artur Orzech w radiu Rockserwis.fm

    Artur Orzech na swoim kanale na YouTubie poinformował, że wraca do radia. Poprowadzi audycję w radiu internetowym Rockserwis.fm. Dziennikarz pojawi się antenie już 14 czerwca. Artur Orzech w najnowszym filmie na YouTubie poinformował, że poprowadzi audycję „Nutanata”. Start już 14 czerwca w poniedziałek. – Wracam do radia niezwykle kultowego, którego patronem, założycielem i cały czas ojcem dyrektorem…

    Czytaj dalej...
  • instagram

    Facebook i Instagram ukryją liczbę polubień pod postami

    W 2019 roku Facebook rozpoczął testy dotyczące ukrywania liczby polubień na Facebooku i Instagramie. W środę 26 maja platforma udostępniła tę funkcję użytkownikom na Instagramie. Nowa opcja będzie stopniowo pojawiała się na profilach wszystkich osób, które korzystają z Instagrama. Autorzy postów będą mogli ukryć licznik polubień zarówno pod swoimi zdjęciami, jak i pod wpisami innych…

    Czytaj dalej...
  • pko bank polski

    PKO Bank Polski i LOTTO sponsorami Ekstraklasy w kolejnych sezonach

    PKO Bank Polski i Totalizator Sportowy (właściciel marki LOTTO) podpisały nową umowę z Ekstraklasą. PKO Bank Polski pozostanie partnerem tytularnym ligowych rozgrywek w sezonach 2021/22 i 2022/23. Współpracę z Ekstraklasą na taki sam okres przedłużył także Totalizator Sportowy i jego marka LOTTO. Współpraca z PKO Bank Polski oznacza m.in. dalszą pracę na rzecz umacniania rozpoznawalności…

    Czytaj dalej...
  • euro 2020

    Rusza Euro 2020. Mecze w Telewizji Polskiej

    11 czerwca zaczynają się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Wszystkie mecze będzie można oglądać w Telewizji Polskiej. Na czas trwania Euro 2020 Telewizja Polska uruchomiła emisję kanału w jakości UHD – TVP 4K. Kanał w jakości UHD będzie udostępniony bezpłatnie w naziemnej telewizji cyfrowej. To pierwszy raz, kiedy kanał w jakości 4K będzie dostępny w trakcie…

    Czytaj dalej...
  • marcin ręczmin

    Marcin Ręczmin szefem strony głównej Wyborcza.pl

    Marcin Ręczmin dołączył do zespołu Wyborcza.pl. Został szefem strony głównej portalu. W portalu Wyborcza.pl Ręczmin będzie pracował z całym zespołem, raportując do Aleksandry Sobczak, wicenaczelnej „Gazety Wyborczej” i szefowej serwisu Wyborcza.pl. Podlegać mu będzie zespół wydawców i dziennikarzy strony głównej. Marcin Ręczmin ostatnio pracował w Wirtualnej Polsce. Kierował serwisami kulturalnymi oraz Magazynem Wirtualnej Polski. Wcześniej był…

    Czytaj dalej...
  • robert makłowicz

    Robert Makłowicz w kampanii MultiSport

    Robert Makłowicz został ambasadorem marki MultiSport. Najnowsza kampania wystartowała 28 maja wraz z ponownym otwarciem klubów fitness i siłowni w Polsce. Krytyk kulinarny w spocie reklamowym zachęca do aktywności fizycznej. Przekonuje, że powrót do sportu po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa może być łatwy i przyjemny. MultiSport przygotował kampanię reklamową pod hasłem „Gotuj się do sportu”….

    Czytaj dalej...
  • Polacy pandemia koronawirusa

    Polacy wciąż boją się koronawirusa

    Po 12 miesiącach w pandemii, Polacy (70%) nadal czują się zaniepokojeni sytuacją związaną z koronawirusem. Jak wynika z badania Havas Intelligence (Havas Media Group), ponad połowa Polaków deklaruje, że zarówno ich jakość życia, jak i stan psychiczny pogorszyły się w porównaniu do czasu przed pandemią. Badanie wykazało, że Polacy częściej niż przed pandemią odczuwają takie…

    Czytaj dalej...