Moja witryna
  • Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?
    w: Reklama  | 

    Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?

    Wejście na niemiecki rynek online to szansa na rozwój, ale też spore wyzwanie. Niemiecki konsument różni się od polskiego – jest bardziej wymagający, ostrożniejszy i wrażliwy na jakość komunikacji. Aby kampanie Google Ads i Meta przynosiły realne efekty, trzeba uwzględnić lokalną specyfikę, kulturę oraz obowiązujące przepisy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie planować i…

  • Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców
    w: Technologie  | 

    Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców

    Wybór pierwszego telefonu dla dziecka to ważny krok, który może mieć wpływ na jego rozwój, bezpieczeństwo, a także sposób, w jaki będzie korzystać z technologii w przyszłości. Oto pięć kluczowych wskazówek dla rodziców, jak wybrać pierwszy smartfon dla dziecka, opartych na zaletach modelu Galaxy A56. Znajdź równowagę między rozrywką a edukacją Wybierając telefon dla dziecka,…

książę william i księżna kate

Książę William i księżna Kate założyli kanał na YouTubie

Książę William i księżna Kate założyli kanał na platformie YouTube. Jako pierwszy pojawił się 25-sekundowy zwiastun, w którym pokazano różne ujęcia z ich życia. W czwartek wieczorem opublikowano już pierwszy film z serii rozmów telefonicznych, które księżna odbyła z uczestnikami projektu Hold Still. Wydarzenia dokumentują doświadczenia Brytyjczyków z czasów pandemii. W zwiastunie para książęca krótko wita…

Czytaj dalej...
  • Balony reklamowe

    Balony reklamowe – 12-metrowa reklama Twojego przedsiębiorstwa

    Balony reklamowe o charakterze stacjonarnym – Wstęp Zacznijmy jednak od początku, a więc od wyjaśnienia, czym właściwie jest omawiane przez nas zagadnienie. Warto bowiem zaznaczyć, że balony reklamowe nie są gadżetami o niewielkich rozmiarach, które mogą z powodzeniem zastąpić ulotki… Czym zatem są? To nośniki reklamowe osiągające nawet 12 metrów wysokości! Jeśli zatem chcesz pozyskiwać…

    Czytaj dalej...
  • cezary pazura

    Cezary Pazura w nowej kampanii marki Łowicz

    Cezary Pazura wystąpił w najnowszej kampanii marki Łowicz. Aktor w programie „Studio Łowicz DŻEM DOBRY!” zadaje pytania małym dzieciom. Firma zapewnia, że filmy składają się z prawdziwych i niewyreżyserowanych odpowiedzi dzieci na pytania dotyczące dżemów i ich składników w produktach Łowicza. Naturalne odpowiedzi mają podkreślać naturalny charakter kategorii. Kampania reklamowa potrwa do końca maja i…

    Czytaj dalej...
  • Anita Werner

    Anita Werner w nowym programie „Tokio. Cena sukcesu”

    Anita Werner wystartowała z nowym programem „Tokio. Cena sukcesu”. Audycja zadebiutowała w poniedziałek 26 kwietnia. Nowe odcinki można oglądać w TVN24 GO. Widzowie w każdym odcinku zobaczą rozmowę dziennikarki ze znanym sportowcem przygotowującym się do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Dziennikarka porozmawia z polskimi olimpijczykami, m.in. Magdaleną Piekarską-Twardochel, Adamem Kszczotem czy Fabianem Drzyzgą. W każdy…

    Czytaj dalej...
  • zamienniki mięsa wegańskie danie wegetariańskie danie

    Polacy coraz chętniej sięgają po zamienniki mięsa

    Z najnowszych badań IMAS dotyczących zwyczajów żywieniowych Polaków wynika, że osoby w wieku 18-24 lata ograniczają mięso w swojej diecie i chętnie sięgają po zamienniki mięsa. W najnowszym badaniu IMAS zapytano Polaków czy znają substytuty mięsa. Jako przykład podano takie produkty roślinne jak kabanosy, wędliny i burgery, a także tzw. mięso komórkowe. Zapytano Polaków, czy…

    Czytaj dalej...
  • LIDL

    Lidl stworzył własną kolekcję ubrań

    Lidl stworzył własną kolekcję ubrań. Od 26 kwietnia w sklepach będzie można kupić odzież z logo sieci. W ofercie znajdują się klapki, skarpetki, a także t-shirty. Produkty kosztują od 7,99 do 24,99 zł. Jak podkreśla dyskont, kolekcja ma być zabawna. Ma wpisywać się w najnowsze trendy, a także spełniać oczekiwania klientów. Kolekcja ubrań utrzymana jest…

    Czytaj dalej...
  • marek twaróg

    Marek Twaróg nie jest już redaktorem naczelnym „Dziennika Zachodniego”

    Marek Twaróg nie jest już redaktorem naczelnym „Dziennika Zachodniego”. Od 1 maja na tym stanowisku zastąpi go Grzegorz Gajda, związany z TVP 3 Katowice. Twaróg był redaktorem naczelnym „Dziennika Zachodniego” przez 11 lat. – Marek Twaróg, redaktor naczelny Dziennika Zachodniego został dziś zwolniony przez nowy funkcjonariat PP. Marek Twaróg był najlepszym naczelnym DZ, a miałem…

    Czytaj dalej...
  • Primark

    Primark otwiera drugi sklep w Polsce

    Primark ogłosił, że otworzy swój drugi sklep w Polsce. Sklep otworzy się 6 maja w Poznaniu. Primark początkowo miał być otwarty 25 marca. Jednak z powodu pandemii koronawirusa i obostrzeń, sieć zmieniła plany. Primark swoje otwarcie będzie miał 6 maja w centrum handlowym Posnania. Zajmie 3 500 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i będzie…

    Czytaj dalej...
  • dariusz szpakowski

    Szpakowski, Borek i Laskowski skomentują mecze Polaków na Euro 2020

    Dariusz Szpakowski, Mateusz Borek i Jacek Laskowski skomentują w TVP mecze Polaków na Euro 2020. Jak zapowiada serwis www.sportowefakty.pl, Mateusz Borek skomentuje spotkanie ze Słowacją 14 czerwca, Jacek Laskowski – z Hiszpanią 19 czerwca, a Dariusz Szpakowski – ze Szwecją 23 czerwca. Z powodu pandemii koronawirusa zmieniły się nieco miejsca, w których Reprezentacji Polski zagra…

    Czytaj dalej...
  • Viaplay Bundesliga

    Viaplay będzie transmitować Bundesligę do 2029 roku

    Właściciel platformy Viaplay oraz Bundesliga przedłużyły umowę dotyczącą praw do transmisji rozgrywek niemieckiej ligi o kolejne cztery lata. Viaplay nabyła prawa do sezonu 2028/2029. Bundesliga będzie transmitowana na 9 rynkach europejskich, w tym w Polsce. Firma Nordic Entertainment Group o nabyciu praw do transmitowania Bundesligi poinformowała w listopadzie 2020 roku. Viaplay zakomunikowała, że pokaże wszystkie…

    Czytaj dalej...