Moja witryna
  • Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?
    w: Reklama  | 

    Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?

    Wejście na niemiecki rynek online to szansa na rozwój, ale też spore wyzwanie. Niemiecki konsument różni się od polskiego – jest bardziej wymagający, ostrożniejszy i wrażliwy na jakość komunikacji. Aby kampanie Google Ads i Meta przynosiły realne efekty, trzeba uwzględnić lokalną specyfikę, kulturę oraz obowiązujące przepisy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie planować i…

  • Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców
    w: Technologie  | 

    Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców

    Wybór pierwszego telefonu dla dziecka to ważny krok, który może mieć wpływ na jego rozwój, bezpieczeństwo, a także sposób, w jaki będzie korzystać z technologii w przyszłości. Oto pięć kluczowych wskazówek dla rodziców, jak wybrać pierwszy smartfon dla dziecka, opartych na zaletach modelu Galaxy A56. Znajdź równowagę między rozrywką a edukacją Wybierając telefon dla dziecka,…

baner reklamowy

W jaki sposób baner reklamowy przyciąga klientów?

Reklamy na banerach to jedna ze starszych i bardziej skutecznych form budowania świadomości marki i pozyskiwania nowych klientów. Pomimo tego, że dzisiejszy marketing w dużej mierze zszedł do internetu, to wciąż widząc duże, często świecące obrazy w czasie jazdy samochodem czy spaceru w naszej głowie buduje się obraz solidnego, rzetelnego przedsiębiorstwa, któremu możemy zaufać. W…

Czytaj dalej...
  • Foto1 - frankowicze

    Frankowicze wygrywają w sądach

    Wyrok TSUE w sprawie polskich kredytobiorców z 3 października 2019 r. spowodował, że coraz więcej osób posiadających kredyt denominowany lub indeksowany do szwajcarskiej waluty postanowiło dochodzić swoich praw w sądzie. Nie trudno się dziwić – sytuacja wielu kredytobiorców na skutek wzrostu kursu franka stała się dramatyczna. Mimo spłacania kredytu przez kilkanaście lat, wielu kredytobiorców ma…

    Czytaj dalej...
  • koronawirus

    Koronawirus Słowem 2020 roku. 500+ Słowem Dekady

    „Koronawirus” został wybrany Słowem Roku 2020. Słowo wybrali internauci wraz z kapitułą językoznawców w konkursie Słowa na Czasie. Plebiscyt prowadzony jest przez Instytut Języka Polskiego Uniwersytetu Warszawskiego. W 10. rocznicę konkursu wybrano również Słowo Dekady. Zostało nim wyrażenie „500+”. Głosowanie w konkursie trwało do 31 grudnia 2020 roku. Oddano ok. 18 tysięcy głosów. Uczestnicy plebiscytu…

    Czytaj dalej...
  • UOKiK radio zet agora

    UOKiK nie zgadza się na przejęcie Eurozetu przez Agorę

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) nie zgodził się na przejęcie Eurozetu (nadawca Radio Zet) przez Agorę (wydawcy m.in. Gazety Wyborczej). Decyzja w tej sprawie zapadła dziś. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny tłumaczy tę decyzję tym, że powstałaby silna grupa radiowa, która mogłaby ograniczać konkurencję na rynku reklamy radiowej oraz rozpowszechniania programów radiowych. Transakcja mogła prowadzić do…

    Czytaj dalej...
  • Robert Lewandowski

    Robert Lewandowski nowym ambasadorem 4F

    Robert Lewandowski został nowym ambasadorem polskiej marki odzieżowej 4F. Informację podał 2 stycznia w swoich mediach społecznościowych. Jak podaje marka 4F, współpraca z polskim piłkarzem ma być długofalowa. Ma opierać się na wspólnym tworzeniu kolekcji treningowych i sportstylowych, a także na kampaniach wizerunkowych. Spoty mają zachęcać Polaków do aktywności fizycznej. – Z dumą dołączam do…

    Czytaj dalej...
  • technologia

    Wpływ rozwoju technologii informacyjnych na gospodarkę, strukturę zatrudnienia i życie.

    Znaczenie rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych w ogólnie rozumianym postępie i zmian w globalnej gospodarce jest ogromne. Postępujące zmiany w tym obszarze wpłynęły na przekształcenie się między innymi takich aspektów życia gospodarczego jak struktura zatrudnienia. Wzrastająca rola sektora usług w strukturze gospodarczej wynika przede wszystkim z rozwoju techniki i technologii, co w naturalny sposób przekłada się na…

    Czytaj dalej...
  • facebook przycisk lubię to

    Przycisk „Lubię to” znika z Facebooka

    Facebook poinformował, że z fanpage’y zniknie przycisk „Lubię to”, a także licznik polubień. Jakie jeszcze zmiany wprowadzi Facebook? Facebook rozpoczął testy dotyczące oficjalnych stron marek, artystów i osób publicznych. Poinformował, że zniknie przycisk „Lubię to” i licznik polubień. Facebook uważa, że nowe zmiany ułatwią twórcom budowanie społeczności i osiąganie założonych celów biznesowych. Zmiany będą stopniowo…

    Czytaj dalej...
  • Co to jest atak DDoS i jak chronić przed nim firmę

    Co to jest atak DDoS i jak chronić przed nim firmę?

    Ataki typu DDoS są jednymi z najczęściej występujących ataków hakerskich. Trudne do wykrycia, atakują systemy sieciowe, aby zająć wszystkie dostępne zasoby i uniemożliwić poprawne działanie narzędzi firmy. Jak niwelować ryzyko ataku DDoS w swojej firmie? Internet dla firm to obecnie niezbędne narzędzie pracy. Aktualnie najbardziej popularnym rozwiązaniem jest światłowód. Najlepszą przepustowość osiąga zwłaszcza łącze symetryczne,…

    Czytaj dalej...
  • Inflacja 2021

    Inflacja w 2021 roku w Polsce – co nas czeka?

    Inflacja w 2021 roku wyniesie 2,6 procent, a PKB wzrośnie o 3,1 procent.NBP prognozuje także, że 2020 r. zamknie się recesją w wysokości 3,5 proc. wobec spodziewanej wcześniej w wysokości 5,4 proc., natomiast w przyszłym roku PKB wzrośnie o 3,1 proc. wobec lipcowej prognozy wzrostu w wysokości 4,9 proc. NBP spodziewa się, że w 2022…

    Czytaj dalej...