Moja witryna
  • Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?
    w: Reklama  | 

    Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?

    Wejście na niemiecki rynek online to szansa na rozwój, ale też spore wyzwanie. Niemiecki konsument różni się od polskiego – jest bardziej wymagający, ostrożniejszy i wrażliwy na jakość komunikacji. Aby kampanie Google Ads i Meta przynosiły realne efekty, trzeba uwzględnić lokalną specyfikę, kulturę oraz obowiązujące przepisy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie planować i…

  • Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców
    w: Technologie  | 

    Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców

    Wybór pierwszego telefonu dla dziecka to ważny krok, który może mieć wpływ na jego rozwój, bezpieczeństwo, a także sposób, w jaki będzie korzystać z technologii w przyszłości. Oto pięć kluczowych wskazówek dla rodziców, jak wybrać pierwszy smartfon dla dziecka, opartych na zaletach modelu Galaxy A56. Znajdź równowagę między rozrywką a edukacją Wybierając telefon dla dziecka,…

spotify greenroom

Startuje Spotify Greenroom

Spotify wystartowała z aplikacją na żywo – Greenroom. Jest już dostępna na iOS i Androida. Platforma Greenroom ma stanowić konkurencję dla aplikacji Clubhouse. Użytkownicy będą mogli prowadzić rozmowy na żywo, m.in. o sporcie, muzyce i kulturze. W marcu Spotify przejęło Betty Labs, twórcę Locker Room, które umożliwiało twórcom nawiązanie kontaktu z fanami. Po kilku miesiącach…

Czytaj dalej...
  • wisla krakow ORLEN OIL

    Orlen Oil sponsorem Wisły Kraków

    Spółka ORLEN OIL od sezonu 2021/2022 będzie Sponsorem Strategicznym Wisły Kraków. Logotyp ORLEN OIL wraz z marką olejów motoryzacyjnych PLATINUM zostanie wyeksponowany w centralnej części trykotów meczowych. Logo pojawi się również na bandach reklamowych Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana w Krakowie oraz na materiałach marketingowych klubu. Wisła Kraków do tej pory wywalczyła 13 tytułów mistrza Polski,…

    Czytaj dalej...
  • ina lekiewicz

    Ina Lekiewicz redaktor naczelną „Vogue Polska”

    Ina Lekiewicz została nową redaktor naczelną „Vogue Polska”. Po trzech latach z magazynu odszedł Filip Niedenthal. Ina Lekiewicz to fotografka i dyrektorka kreatywna, która od lat pracuje na rynkach międzynarodowych. Ina od prawie 8 lat mieszka w Londynie. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży. Do jej klientów należą między innymi Erdem, Preen, Gucci, Alexa Chung,…

    Czytaj dalej...
  • kaufland

    Agencja Kalicińscy obsługuje Kaufland

    Agencja Kalicińscy wygrała w przetargu na moderację mediów społecznościowych marki Kaufland. Do zadań agencji należy kompleksowa moderacja i komunikacja kryzysowa. Agencja zajmie się także monitorowaniem wraz z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland. – Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko…

    Czytaj dalej...
  • magda gessler rtv euro agd

    Magda Gessler i Mateusz Borek w kampanii RTV Euro AGD

    Z początkiem czerwca marka RTV Euro AGD wystartowała z nową kampanią reklamową. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro” koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez markę. W działaniach wzięli udział m.in. Magda Gessler, Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski. Nowa kampania sieci RTV Euro AGD nawiązuje do EURO…

    Czytaj dalej...
  • cyfryzacja w firmie transportowej

    Jak technologia mobilna wpływa na świat transportu i logistyki?

    Nowoczesne technologie na stałe zagościły w naszym życiu. Relacje międzyludzkie, zakupy czy hobby – w tym wszystkim mogą nam pomóc innowacyjne rozwiązania. Według analizy dokonanej przez firmę Frost&Sullivan, już w 2020 r. około 80 miliardów urządzeń (smartfony, sprzęty AGD itd.) było połączonych z siecią. Znaczenie technologii jest szczególnie ważne w biznesie transportowym, w którym optymalizacja…

    Czytaj dalej...
  • aleksandra karasińska

    Aleksandra Karasińska redaktor naczelną „Forbes Women”

    Aleksandra Karasińska objęła stanowisko redaktor naczelnej magazynu Forbes Women. Dotychczas była redaktor prowadzącą. Aleksandra Karasińska będzie odpowiedzialna m.in. za politykę redakcyjną magazynu, a także za koordynację i nadzór nad doborem treści pod marką „Forbes Women” do serwisów płatnych. Co więcej, do jej obowiązków będzie należeć: wdrażanie nowych produktów wydawniczych oraz rozwijanie nowych formatów wideo oraz…

    Czytaj dalej...
  • kahoot

    Aplikacja mobilna Kahoot! startuje w Polsce

    Aplikacja mobilna Kahoot! pojawi się w języku polskim. Ułatwi to Polakom korzystanie z platformy. Platforma ta cieszy się ogromnym sukcesem na całym świecie. Platforma edukacyjna dodała do swojej aplikacji obsługę języka polskiego. Od czasu uruchomienia aplikacji skorzystało z niej ok. 5 miliardów użytkowników z 200 krajów. Aplikacja Kahoot! powstała w 2013 roku. Platforma przekształciła się…

    Czytaj dalej...
  • jedynka polskie radio

    Jedynka z najniższą słuchalnością w historii

    Program 1 Polskiego Radia (Jedynka) w okresie od marca do maja 2021 roku zanotował słuchalność na poziomie 4,4 proc. To najsłabszy wynik tej stacji w historii badań radiowych. Jak podaje portal Wirtualnemedia, liderem rynku radiowego w Polsce pozostaje RMF FM. Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z udziałem na poziomie 12,3 proc. Na ostatnim…

    Czytaj dalej...
  • szkolenia public relations pr

    Szkolenia Public Relations – jak rozmawiać z mediami i społecznością?

    PR (Public Relations) to często pomijana dziedzina polegająca na pielęgnowaniu wizerunku oraz budowaniu relacji z klientami. Jej zakres częściowo pokrywa się z marketingiem, ale jest znacznie szerszy. Dzięki temu Public Relations pozwala znacznie dokładniej i skuteczniej dbać o promowanie organizacji oraz jej działań. Sprawdź, jakie szkolenia PR są dostępne na rynku i dlaczego warto inwestować…

    Czytaj dalej...