Media News
  • Optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 6 przykładów
    w: Biznes  | 

    Optymalizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 6 przykładów

    Optymalizacja procesów biznesowych to ważny element budowania przewagi konkurencyjnej. Na szczęście nowoczesne technologie – od sztucznej inteligencji, przez chmurę obliczeniową, systemy kontroli dostępu, po Internet Rzeczy – oferują narzędzia, które mogą zrewolucjonizować działanie firm. W tym artykule przyjrzymy się, jak innowacyjne rozwiązania technologiczne pomagają automatyzować, upraszczać i usprawniać codzienne operacje, otwierając nowe możliwości rozwoju. Automatyzacja…

  • Człowiek z torbami na zakupy
    w: Reklama  | 

    Jak wykorzystać SMS marketing na Black Friday?

    Black Friday co roku przyciąga mnóstwo konsumentów polujących na okazje. Marki szukają więc sposobów na skuteczne dotarcie do nich i przyciągnięcie uwagi. W tym pomaga SMS marketing. Przyjrzymy się, jak wykorzystać kampanie SMS do skutecznego promowania marki i oferowanych w czarny piątek produktów. Czym jest SMS marketing? To forma bezpośredniej komunikacji z klientami, która wykorzystuje…

  • Outsourcing IT w Warszawie – trend, który zmienia biznes
    w: Biznes  | 

    Outsourcing IT w Warszawie – trend, który zmienia biznes

    W ostatnich latach coraz więcej warszawskich firm decyduje się na outsourcing IT. Ten rosnący trend nie jest przypadkowy. W dynamicznym środowisku biznesowym stolicy przedsiębiorcy szukają sposobów na optymalizację kosztów i zwiększenie efektywności. Jak outsourcing IT wpływa na funkcjonowanie firm w Warszawie i dlaczego staje się tak popularny? Nowe podejście do zarządzania technologią Tradycyjne modele zarządzania…

VMLY&R

VMLY&R poprowadzi kampanię Lay’s

Agencja VMLY&R poprowadzi kampanię marki Lay’s w Europie. Zespoły agencji z Warszawy, Madrytu i Paryża wygrały europejski przetarg marki Lay’s. VMLY&R – jako agencja prowadząca – zintegruje komunikację marki w Europie Zachodniej i Wschodniej. Będzie to kampania brandowa marki Lay’s wspólną dla wszystkich europejskich rynków. Agencja przeprowadzi kampanię repozycjonującą markę, będzie również pracować nad taktycznymi…

Czytaj dalej...
  • TikTok

    TikTok sponsorem UEFA EURO 2020

    TikTok został oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2020. Przed turniejem UEFA EURO 2020 zostanie uruchomione oficjalne konto na platformie TikTok. Na profilu UEFA dostępne będą ekskluzywne materiały zza kulis, a także aktualne i archiwalne nagrania.   Partnerstwo zapewnia platformie także prawa do sponsorowania transmisji. Gwarantuje to marce ekspozycję wokół programów meczowych UEFA EURO 2020 na żywo…

    Czytaj dalej...
  • izabella krzan

    Izabella Krzan za Marzenę Rogalską w Pytaniu na Śniadanie

    Izabella Krzan zastąpiła Marzenę Rogalską w „Pytaniu na Śniadanie” w TVP 2. Pierwszy raz modelka pojawiła się w „Pytaniu na Śniadanie” w środę. Program prowadzi wspólnie z Tomaszem Kammelem. Nie wiadomo jednak jeszcze, czy Krzan będzie współprowadzić program na stałe. Izabella Krzan to polska modelka i prezenterka. W 2016 roku zdobyła tytuł Miss Polonia. Od…

    Czytaj dalej...
  • Player

    Player.pl całkowicie płatny. Nowe ceny w serwisie

    Od wtorku 16 lutego wszystkie treści w serwisie Player.pl będą całkowicie płatne. Nie będzie już opcji bezpłatnej z reklamami. Player oferuje użytkownikom 3 opcje subskrypcji. Pierwszy pakiet to Player z reklamami i obecnie kosztuje 4 zł miesięcznie na 30 dni. Obejmuje on wszystkie treści z serwisu Player, jak i oryginalne produkcje Playera, kolekcję discovery+, a…

    Czytaj dalej...
  • marzena rogalska

    Marzena Rogalska po 12 latach odchodzi z TVP

    Marzena Rogalska pożegnała się z Telewizją Polską. W TVP pracowała przez 12 lat. Ostatnio przez wiele lat współprowadziła program śniadaniowy „Pytanie na Śniadanie”. Jak wiadomo, Marzena Rogalska miała być jedną z twarzy nowego kanału TVP Kobieta. – Po 12-stu latach współpracy z TVP podjęłam decyzję o odejściu. Środa, 10 lutego 2021 roku był najtrudniejszym dniem…

    Czytaj dalej...
  • tvn

    TVN przedstawia wiosenną ramówkę

    W poniedziałek 15 lutego stacja TVN startuje z wiosenną ramówkę. Pokaże nowe odcinki znanych już seriali i programów. Pojawią się także nowe propozycje. Widzowie będą mogli zobaczyć m.in. nowe odcinki „Kuchennych rewolucji”, show Kuby Wojewódzkiego czy całkiem nowe pozycje jak serial „Tajemnica zawodowa” lub „Lab”. W 2020 roku wiosenna ramówka stacji TVN wystartowała 2 marca….

    Czytaj dalej...
  • Jaki laptop do pracy zdalnej wybrać?

    Jaki laptop do pracy zdalnej wybrać?

    Niezależnie, czy studiujemy, pracujemy, podróżujemy, uczymy się, oglądamy seriale – każda ta czynność wymaga użycia odpowiedniego sprzętu. Mimo tego, że komputery stacjonarne mają ogromną przewagę nad laptopami, jeśli chodzi o wyposażenie, to laptopy mogą pochwalić się tym, że są przenośne i można zabrać je ze sobą praktycznie wszędzie. Jednak jaki laptop wybrać, by spełniał wszystkie…

    Czytaj dalej...
  • spotify

    Spotify z nową funkcją. Powrót tekstów piosenek

    Spotify testuje nową funkcję – wyświetlanie tekstu piosenki podczas danego utworu. Jednak na razie opcja dostępna jest na wybranych rynkach. Testy nowej funkcji na razie obejmują wybrane rynki. Nie wiadomo, kiedy funkcja będzie dostępna w Polsce. Testy dotyczą na razie ograniczonej grupy użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Firma chce sprawdzić, jakie będzie zainteresowanie nową opcją i…

    Czytaj dalej...
  • Iga Świątek

    Iga Świątek ambasadorką firmy Rolex

    Iga Świątek została ambasadorką firmy Rolex. Tę informację przekazała w swoich mediach społecznościowych. Już w grudniu 2020 roku o rzekomej współpracy polskiej tenisistki z firmą Rolex informował dziennikarz Eurosportu, Marek Furjan. We wtorek 16 lutego Iga Świątek oficjalnie poinformowała o podpisaniu kontraktu z firmą Rolex. – Jestem podekscytowana, mogąc ogłosić, że zostałam częścią rodziny Rolexa….

    Czytaj dalej...
  • Pepco

    Pepco wprowadzi możliwość zakupów online

    Pepco niedługo rozpocznie sprzedaż internetową. Wynika to z sytuacji związanej z pandemią koronawirusa. Firma chce dostosować się do nowych warunków sprzedaży. Do tej pory na stronie internetowej Pepco można było tylko obejrzeć produkty, które są obecnie dostępne w sklepie i sprawdzić, w którym punkcie można je znaleźć. Pepco chce dostosować się do klientów w dobie…

    Czytaj dalej...