Moja witryna
  • Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?
    w: Reklama  | 

    Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?

    Wejście na niemiecki rynek online to szansa na rozwój, ale też spore wyzwanie. Niemiecki konsument różni się od polskiego – jest bardziej wymagający, ostrożniejszy i wrażliwy na jakość komunikacji. Aby kampanie Google Ads i Meta przynosiły realne efekty, trzeba uwzględnić lokalną specyfikę, kulturę oraz obowiązujące przepisy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie planować i…

  • Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców
    w: Technologie  | 

    Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców

    Wybór pierwszego telefonu dla dziecka to ważny krok, który może mieć wpływ na jego rozwój, bezpieczeństwo, a także sposób, w jaki będzie korzystać z technologii w przyszłości. Oto pięć kluczowych wskazówek dla rodziców, jak wybrać pierwszy smartfon dla dziecka, opartych na zaletach modelu Galaxy A56. Znajdź równowagę między rozrywką a edukacją Wybierając telefon dla dziecka,…

złote globy 2021

Złote Globy 2021 rozdane. „The crown” zdobył najwięcej nagród

Złote Globy w 2021 roku zostały rozdane. Serial „The Crown” (Netflix) o rodzinie królewskiej, zdobył najwięcej statuetek – cztery nagrody. Film „Nomadland” i „Kolejny film o Boracie” zdobyli po dwie nagrody, a najlepszym filmem zagranicznym został koreańskojęzyczny „Minari”. Gala rozdania Złotych Globów odbyła się w nocy z 28 lutego na 1 marca. Ceremonię przeprowadzono wirtualnie…

Czytaj dalej...
  • atm rozrywka

    ATM Rozrywka kończy nadawanie

    W nocy z 24 na 25 lutego kanał telewizyjny ATM Rozrywka zakończył nadawanie. Kanał należał do firmy ATM Grupa – największego producenta telewizyjnego w kraju. Był dostępny m.in. w telewizji naziemnej, sieciach kablowych i platformach satelitarnych. Działał od 2012 roku. Kanał utracił koncesję. Jak wyjaśnia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, spółka w porę nie wystąpiła…

    Czytaj dalej...
  • mc donald's

    McDonald’s zmienia opakowania swoich produktów

    McDonald’s zmienia opakowania swoich produktów. Nowe zawierają minimalistyczną grafikę, która sugeruje jakie potrawy zawierają. Ostatnio zmiana produktów w McDonald’s miała miejsce w 2016 roku. Projekt przygotowała firma projektowa Pearlfisher. Nowe opakowania są bardzo proste i mają przede wszystkim informować klientów, co zawierają w środku. Ale takżeułatwić pracownikom pracę. Na opakowaniach pojawiają się m.in. bułeczki sezamowe…

    Czytaj dalej...
  • Barbara Kurdej-Szatan Rafał Szatan

    TV Puls pokaże 24. galę Telekamer „Tele tygodnia 2021”

    TV Puls pokaże 24. galę wręczenia nagród Telekamery „Tele Tygodnia”. Gala odbędzie się 10 marca o 20:00. W zeszłym roku również telewizja TV Puls transmitowała to wydarzenie. Galę rozdania Telekamer „Tele Tygodnia” 2021 poprowadzą Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan. A relację zza kulis poprowadzi Patryk Janas. – Cieszymy się, że to właśnie w TV Puls Widzowie…

    Czytaj dalej...
  • VMLY&R

    VMLY&R poprowadzi kampanię Lay’s

    Agencja VMLY&R poprowadzi kampanię marki Lay’s w Europie. Zespoły agencji z Warszawy, Madrytu i Paryża wygrały europejski przetarg marki Lay’s. VMLY&R – jako agencja prowadząca – zintegruje komunikację marki w Europie Zachodniej i Wschodniej. Będzie to kampania brandowa marki Lay’s wspólną dla wszystkich europejskich rynków. Agencja przeprowadzi kampanię repozycjonującą markę, będzie również pracować nad taktycznymi…

    Czytaj dalej...
  • Jaki laptop do pracy zdalnej wybrać?

    Jaki laptop do pracy zdalnej wybrać?

    Niezależnie, czy studiujemy, pracujemy, podróżujemy, uczymy się, oglądamy seriale – każda ta czynność wymaga użycia odpowiedniego sprzętu. Mimo tego, że komputery stacjonarne mają ogromną przewagę nad laptopami, jeśli chodzi o wyposażenie, to laptopy mogą pochwalić się tym, że są przenośne i można zabrać je ze sobą praktycznie wszędzie. Jednak jaki laptop wybrać, by spełniał wszystkie…

    Czytaj dalej...
  • Gadżety reklamowe - lunchbox

    Najdroższe gadżety reklamowe dla klienta premium

    Chcesz w jakiś sposób wyróżnić klientów, którzy są z Tobą od dłuższego czasu lub regularnie składają zamówienia? Nie wiesz, jak możesz to zrobić? To nic trudnego! Jedną z najlepszych metod są gadżety reklamowe. Pamiętaj jednak, że te muszą być atrakcyjne dla kogoś, komu je podarujesz. Zamiast standardowej oferty, z której korzysta wiele przedsiębiorstw, postaw na…

    Czytaj dalej...
  • praca zdalna

    Polacy po pandemii chcą pracować zdalnie

    Polacy po ustąpieniu pandemii i powrocie do normalności, którą znali, deklarują chęć pracy zdalnej. Prawie 60 procent pracowników w Polsce oczekuje, że po pandemii nadal częściej będzie pracować zdalnie. Rok temu świat zaskoczyła pandemia koronawirusa. Wiele firm musiało przejść na tryb zdalny. Z pewnością na początku pracownikom trudno było przyzwyczaić się do nowej rzeczywistości. Jednak…

    Czytaj dalej...
  • Igor Sokołowski

    Igor Sokołowski odchodzi z TVN24

    Igor Sokołowski odszedł ze stacji telewizyjnej TVN24. W zeszłą środę po raz ostatni pojawił się na antenie TVN 24. W czwartek wieczorem Igor Sokołowski wysłał do współpracowników e-mail pożegnalny. Wyjaśnił w nim, dlaczego postanowił odejść z telewizji. Podziękował także swoim współpracownikom za wspólną pracę. – W ostatnim czasie wydarzyło się kilka mniejszych i większych rzeczy,…

    Czytaj dalej...
  • TikTok

    TikTok sponsorem UEFA EURO 2020

    TikTok został oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2020. Przed turniejem UEFA EURO 2020 zostanie uruchomione oficjalne konto na platformie TikTok. Na profilu UEFA dostępne będą ekskluzywne materiały zza kulis, a także aktualne i archiwalne nagrania.   Partnerstwo zapewnia platformie także prawa do sponsorowania transmisji. Gwarantuje to marce ekspozycję wokół programów meczowych UEFA EURO 2020 na żywo…

    Czytaj dalej...