Moja witryna
  • Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?
    w: Reklama  | 

    Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?

    Wejście na niemiecki rynek online to szansa na rozwój, ale też spore wyzwanie. Niemiecki konsument różni się od polskiego – jest bardziej wymagający, ostrożniejszy i wrażliwy na jakość komunikacji. Aby kampanie Google Ads i Meta przynosiły realne efekty, trzeba uwzględnić lokalną specyfikę, kulturę oraz obowiązujące przepisy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie planować i…

  • Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców
    w: Technologie  | 

    Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców

    Wybór pierwszego telefonu dla dziecka to ważny krok, który może mieć wpływ na jego rozwój, bezpieczeństwo, a także sposób, w jaki będzie korzystać z technologii w przyszłości. Oto pięć kluczowych wskazówek dla rodziców, jak wybrać pierwszy smartfon dla dziecka, opartych na zaletach modelu Galaxy A56. Znajdź równowagę między rozrywką a edukacją Wybierając telefon dla dziecka,…

joanna lorynowicz

Joanna Lorynowicz nową redaktor naczelną „Elle”

Od 19 sierpnia Joanna Lorynowicz będzie nową redaktor naczelną magazynu „Elle”. Lorynowicz od 2017 roku do 2020 roku była zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Vogue Polska”. Współtworzyła koncepcję pisma, a później czuwała nad jego zawartością tekstową. Współpracowała z kluczowymi klientami magazynu z branży mody, urody i zdrowia. Od 2006 roku pracowała w magazynie „Twój Styl”. Najpierw…

Czytaj dalej...
  • dariusz szpakowski

    Dariusz Szpakowski nie skomentuje finału Euro 2020

    Dariusz Szpakowski nie skomentuje finału Euro 2020. Jeszcze przed turniejem to właśnie znany i lubiany komentator miał skomentować ostatnie spotkanie na Euro 2020. Finał Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2020 odbędzie się 11 lipca w niedzielę na stadionie Wembley. W finale zagrają Włochy i Anglia. Dariusz Szpakowski podczas tegorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej komentował…

    Czytaj dalej...
  • radio nowy swiat

    Radio Nowy Świat obchodzi pierwsze urodziny

    W sobotę, 10 lipca Radio Nowy Świat obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji radio przygotowało podsumowanie i audycje specjalne. W siedzibie radia odbędzie się również urodzinowy koncert, który poprowadzi Wojciech Mann. Obchody urodzinowe rozpoczęły się już w piątek 9 lipca o 6 rano w audycji Wojciecha Manna „Poranna Manna”. Cały dzień na antenie będą…

    Czytaj dalej...
  • viaplay

    Viaplay pokaże ligę angielską od 2022 roku

    Viaplay od sezonu 2022/2023 będzie transmitować ligę angielską. Grupa Nordic Entertainment Group (NENT) nabyła wyłączne prawa do transmisji spotkań Premier League w Polsce, Holandii, Estonii, Łotwie oraz Litwie. Viaplay będzie transmitować rozgrywki od 2022 do 2028 roku. Od 1994 prawa do Premier League ma stacja telewizyjna Canal+. W każdym sezonie Viaplay pokaże na żywo 380 spotkań Premier…

    Czytaj dalej...
  • wp pilot

    WP Pilot rozszerza swoją ofertę o trzy kanały

    WP Pilot rozszerza swoją ofertę o trzy kolejne kanały. Do oferty platformy dołączyły nowe kanały: History, History 2 i Crime + Investigation. Na użytkowników serwisu czekają nowe programy o tematyce historycznej, popularnonaukowej i filmowej. Kanały History oraz Crime+Investigation dostępne są w pakietach Podstawowym, Rozszerzonym oraz Rozszerzonym MAXI. Kanał History 2 zaś w pakietach Rozszerzonym i…

    Czytaj dalej...
  • tomasz karolak plus

    Tomasz Karolak twarzą platformy Plusa na kartę

    Ruszyła nowa kampania sieci komórkowej Plus na kartę. Twarzą odsłony platformy „Dodajemy wolności Ci” został aktor Tomasz Karolak. Klienci ofert Plus na Kartę mogą na 90 dni dostać 120 GB. Platforma komunikacyjna Plusa na Kartę prezentuje historie „typowej” polskiej rodziny. Rodziny, w której w każdą z ról wciela się jeden aktor. Prezentowane historie są z…

    Czytaj dalej...
  • viaplay

    Viaplay wystartuje w Polsce 3 sierpnia

    Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) uruchomi w Polsce platformę Viaplay już 3 sierpnia. Viaplay zaoferuje polskim widzom przede wszystkim wydarzenia sportowe na żywo, oryginalne produkcje platformy, a także filmy i seriale oraz treści dla dzieci. Cena miesięcznej subskrypcji wyniesie 34 zł. Po wprowadzeniu na rynek w Polsce Viaplay będzie dostępny w dziewięciu krajach europejskich. W…

    Czytaj dalej...
  • Treści sponsorowane i ich rola w pozycjonowaniu

    Treści sponsorowane i ich rola w pozycjonowaniu

    Widoczność strony w wyszukiwarce Google’a nie zależy jedynie od działań bezpośrednio na stronie. Dużą rolę grają również tutaj linki, które sprawiają, że witryna jest bardziej wiarygodna dla algorytmów. Dobrym miejscem do umieszczenia zewnętrznych odnośników są treści sponsorowane, które omówimy w dzisiejszym artykule. Miłej lektury! Czym są treści sponsorowane? Treściami sponsorowanymi możemy nazwać wszystkie artykuły, które…

    Czytaj dalej...
  • ing akcja

    Karol Paciorek i Red Lipstick Monster w kampanii ING

    Polscy influencerzy Karol Paciorek, Red Lipstick Monster, Martin Stankiewicz i Izak wystąpili w kampanii społecznej ING – „Porozmawiajmy o pieniądzach”. Finansowe historie topowych polskich influencerów stają się pretekstem do poruszenia tematów finansowych w kampanii ING. To właśnie rozmowy na temat pieniędzy najbardziej stresują Polaków. ING stawia na autentyczne historie bohaterów, które staną się motywem przewodnim…

    Czytaj dalej...
  • pkn orlen

    PKN Orlen z kampanią reklamową na Igrzyska Olimpijskie

    PKN Orlen wystartował z kampanią reklamową na Igrzyska Olimpijskie. Twarzami kampanii „olimpijskiej” są polscy lekkoatleci, m.in. Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic i Piotr Małachowski. W kampanii wystąpią również paraolimpijczycy – Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec. Firma zachęca klientów stacji do kibicowania razem z ORLENEM, proponując Olimpijskie Zestawy w cenie 14,90 zł (dowolny…

    Czytaj dalej...