• Najlepszy dystrybutor ploterów? Sprawdź, jak wybrać idealnego dostawcę!
    w: Technologie  | 

    Najlepszy dystrybutor ploterów? Sprawdź, jak wybrać idealnego dostawcę!

    Zakup ploterów to decyzja, która ma realny wpływ na jakość i tempo pracy w drukarni, pracowni reklamowej czy studiu graficznym. Sprzęt tego typu to inwestycja, której efekty odczuwalne są przez wiele lat. Dlatego nie wystarczy skupić się wyłącznie na parametrach technicznych urządzenia. Równie istotny jest wybór odpowiedniego partnera handlowego. Profesjonalny dystrybutor ploterów to sprzedawca z…

  • Jak zoptymalizować wydajność swojego sprzętu biurowego?
    w: Technologie  | 

    Jak zoptymalizować wydajność swojego sprzętu biurowego?

    Dowiedz się, jak zwiększyć efektywność swojego sprzętu biurowego, aby pracować szybciej i bardziej wydajnie dzięki naszym sprawdzonym technikom optymalizacji. Efektywne działanie sprzętu biurowego jest kluczowe dla zapewnienia płynnego funkcjonowania firmy. Niezależnie od tego, czy zarządzasz dużym biurem, czy domowym stanowiskiem pracy, optymalizacja sprzętu może przynieść znaczne korzyści w postaci zwiększenia produktywności i obniżenia kosztów. W…

  • Kobieta ogląda telewizje
    w: Telewizja  | 

    Telewizja od Vectry: klasyczne czy nowoczesne podejście? Porównujemy dwie opcje

    Współczesne możliwości oglądania telewizji znacznie się poszerzyły. Już nie tylko klasyczny odbiornik i pilot w dłoni decydują o tym, co oglądamy. Vectra, jako jeden z liderów rynku usług multimedialnych w Polsce, oferuje dwie główne formy dostępu do treści telewizyjnych: telewizję cyfrową oraz telewizję internetową (TV Smart). W tym artykule przyjrzymy się bliżej obu usługom i wskażemy, która może…

wp pilot

WP Pilot rozszerza swoją ofertę o trzy kanały

WP Pilot rozszerza swoją ofertę o trzy kolejne kanały. Do oferty platformy dołączyły nowe kanały: History, History 2 i Crime + Investigation. Na użytkowników serwisu czekają nowe programy o tematyce historycznej, popularnonaukowej i filmowej. Kanały History oraz Crime+Investigation dostępne są w pakietach Podstawowym, Rozszerzonym oraz Rozszerzonym MAXI. Kanał History 2 zaś w pakietach Rozszerzonym i…

Czytaj dalej...
  • pkn orlen

    PKN Orlen z kampanią reklamową na Igrzyska Olimpijskie

    PKN Orlen wystartował z kampanią reklamową na Igrzyska Olimpijskie. Twarzami kampanii „olimpijskiej” są polscy lekkoatleci, m.in. Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic i Piotr Małachowski. W kampanii wystąpią również paraolimpijczycy – Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec. Firma zachęca klientów stacji do kibicowania razem z ORLENEM, proponując Olimpijskie Zestawy w cenie 14,90 zł (dowolny…

    Czytaj dalej...
  • eurosport

    Eurosport w Playerze. Co czeka widzów?

    Od 24 czerwca użytkownicy Playera mają dostęp do jeszcze większej oferty relacji sportowych. TVN Grupa Discovery poszerzyła ofertę Playera o sportowe wydarzenia transmitowane przez Eurosport. W ramach nowych pakietów w Playerze użytkownicy będą mogli śledzić relacje z kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz nawet kilkadziesiąt dodatkowych live streamów, zyskując także dostęp do biblioteki VOD…

    Czytaj dalej...
  • zywiec meskie granie

    Żywiec Męskie Granie 2021 powraca po rocznej przerwie

    Trasa Żywiec Męskie Granie powraca po rocznej przerwie. W 2020 roku z powodu pandemii koronawirusa koncerty nie mogły się odbyć. W tym roku trasa powraca do czterech polskich miast. Koncerty odbędą się w piątki i soboty. Przedsprzedaż biletów rozpoczęła się 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla zaplanowana jest na 30 czerwca. W tym roku trasa…

    Czytaj dalej...
  • Repablo nowa kolekcja odzieży męskiej

    Repablo przedstawia nową kolekcję odzieży męskiej

    Moda dla mężczyzn Czasy kiedy moda kojarzy się tylko i wyłącznie ze strojami dla pań dawno już za nami. Moda to nie tylko piękne modelki chodzące na wybiegach, długie wieczorowe suknie i temat, którym interesuje się, a przynajmniej powinna interesować się tylko płeć piękna. Moda to teraz codzienność nas wszystkich. Nie ma już nic dziwnego…

    Czytaj dalej...
  • orlen w ruchu

    PKN Orlen otworzył pierwszy sklep „Orlen w Ruchu”

    W środę otwarto pierwszy sklep „Orlen w Ruchu”. Punkt znajduje się w Warszawie. Firma informuje, że jeszcze w tym roku pojawi się ok. 40 takich placówek w całym kraju. Pierwszy „Orlen w Ruchu” znajduje się przy ul. Grójeckiej 26 w Warszawie. Punkt prowadzi sprzedaż detaliczną z asortymentem sklepowo-gastronomicznym. W ciągu najbliższych pięciu lat ma powstać…

    Czytaj dalej...
  • tomasz karolak plus

    Tomasz Karolak twarzą platformy Plusa na kartę

    Ruszyła nowa kampania sieci komórkowej Plus na kartę. Twarzą odsłony platformy „Dodajemy wolności Ci” został aktor Tomasz Karolak. Klienci ofert Plus na Kartę mogą na 90 dni dostać 120 GB. Platforma komunikacyjna Plusa na Kartę prezentuje historie „typowej” polskiej rodziny. Rodziny, w której w każdą z ról wciela się jeden aktor. Prezentowane historie są z…

    Czytaj dalej...
  • mediamarkt

    MediaMarkt zaprasza na zakupy z psem

    W ramach akcji „Witamy Psy” MediaMarkt zaprasza czworonogów do swoich sklepów. Będzie tam czekać na nich miska z wodą. Zaczęły się upały, dlatego nie wolno zostawiać psów w samochodach. Pozostawione w pełnym słońcu auto szybko się nagrzewa. Temperatura w takim pojeździe może sięgnąć nawet powyżej 50 stopni Celsjusza. To duże zagrożenie, zarówno dla życia ludzi,…

    Czytaj dalej...
  • justyna steczkowska

    Justyna Steczkowska zastąpi Edytę Górniak w „The Voice of Poland”

    Justyna Steczkowska zasiądzie w jury 12. edycji „The Voice of Poland”. Piosenkarka zastąpi Edytę Górniak. Steczkowska była już trenerką w drugiej, czwartej i piątej edycji programu. Justyna Steczkowska ostatni raz w show pojawiła się w 2015 roku. Edyta Górniak niedawno zrezygnowała z udziału w programie. W „The Voice of Poland” nie pojawi się także Michał…

    Czytaj dalej...
  • Czym jest strategia PR dla przedsiębiorstwa

    Czym jest strategia PR i jak może się przydać przedsiębiorstwu?

    Sukces przedsiębiorstwa nie jest możliwy, jeśli firma i jej produkty lub usługi nie zaistnieją w świadomości potencjalnych odbiorców. Budowanie marki, nawiązywanie kontaktów z otoczeniem zewnętrznym, śledzenie poczynań konkurencji, to kroki, które musi podjąć każde przedsiębiorstwo myślące o rozwoju organizacji w długoterminowej perspektywie. By działania te były skuteczne i przyniosły zamierzone efekty, warto szukać wsparcia u…

    Czytaj dalej...